ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
haha
3 jul, 2011 17:18 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: haha Ja, kanske det... ♏︎ 3 jul, 2011 17:19 |
|
EMELESEL
Elev |
Detta blir ju bara roligare och roligare! I ♥ att bada!
3 jul, 2011 17:21 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jul, 2011 18:22 |
|
Pixie
Elev |
jag älskar att bada, men får nog inte om ingen vuxen följer med... Har de badvakt där, kan jag nog lugna mina päron?
3 jul, 2011 18:46 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2011 22:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ^ Jaa! Samma här! Och dagarna kvar tills mugglisträffen blir bara färre och färre ^^ liksom dagarna inan premiären ´-` 6 jul, 2011 09:24 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Knizzlare: ^ Jaa! Samma här! Och dagarna kvar tills mugglisträffen blir bara färre och färre ^^ liksom dagarna inan premiären ´-` På tal om premiären, ska du se den någon gång innan Örebroträffen? Jag ska nämligen se den på den första 2D-visningen på Filmstaden, Örebro. ♏︎ 6 jul, 2011 16:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Knizzlare: ^ Jaa! Samma här! Och dagarna kvar tills mugglisträffen blir bara färre och färre ^^ liksom dagarna inan premiären ´-` På tal om premiären, ska du se den någon gång innan Örebroträffen? Jag ska nämligen se den på den första 2D-visningen på Filmstaden, Örebro. nej tyvärr jag få inter/har tid/har inte ork osv. 7 jul, 2011 22:26 |
|
Knizzlare
Elev |
7 jul, 2011 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen