Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellinor
Elev |
SNART BÖRJAR GLEE, någon mer som ska sitta bänkad framför tv:n?
"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 18 jan, 2012 19:19 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
18 jan, 2012 19:21 |
|
Ellinor
Elev |
"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 18 jan, 2012 19:22 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av EmahS: ^ Jag gillade att det inte var något Klaine i detta avsnittet. Det känns som att Glee borde byta namn till "The Klaine Show"... för det handlar nästan bara om dem. Älskar Klaine, men inte alltid, hela tiden. Jag gillar dem lika mycket som de andra paren. Så låt de ha lite tid också... Jag älskar Klaine, men kan förstå varför folk tycker det blir för mycket. Händer inte så mycket när det bara är dom. Hatar förresten att det är två veckor tills nästa avsnitt, för vill väldigt gärna se vad som händer med det i slutet. http://remuslupiin.tumblr.com/ 18 jan, 2012 19:35 |
|
EmahS
Elev |
18 jan, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Är inte en av Rachels pappor svart?
18 jan, 2012 20:02 |
|
EmahS
Elev |
18 jan, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
^Fast Obama är mulatt
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jan, 2012 20:12 |
|
EmahS
Elev |
19 jan, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
Här kommer mina åsikter om avsnitten...
Spoiler: Tryck här för att visa! 19 jan, 2012 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen