Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
1 helt klart
23 aug, 2012 07:14 |
|
Borttagen
|
23 aug, 2012 08:13 |
|
Ladusvalan
Elev |
Vem som är roligast i HP? Jadu, Ron är ju mest sötrolig ... Och Peeves har jag inte så bra kläm på eftersom det var längesen jag läste böckerna (plus att jag minns att han mest var dryg). Så det får bli Fred och George, eftersom jag inte kommer på någon annan.
23 aug, 2012 09:11 |
|
Winny Geasley
Elev |
Peeves är jätterolig!!
23 aug, 2012 09:42 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
23 aug, 2012 12:29 |
|
Lisen563
Elev |
Peeves
23 aug, 2012 14:58 |
|
SweetSweet
Elev |
Hmmm... precis som Ladusvalan sa så är Ron mest sötrolig, Peeves är rolig på ett taskigt sätt och Fred & George är the prankmasters. Svår fråga...
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 23 aug, 2012 15:03 |
|
amanda1104
Elev |
2 och 4 kanske 1
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 16:18 |
|
inovember
Elev |
23 aug, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
FRED OCH GEORGE ♥
23 aug, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen