Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: TACK BÄSTA. Men sluuuuta!! Du skriver för fantastiskt ♥ ♥ ♥ Om du inte skriver en till ff efter denna så tror jag att jag avlider o____o ♥ Du är bäst. ![]()
14 okt, 2012 18:18 |
|
dobby10
Elev |
mer awesome
Söker kort 14 okt, 2012 19:17 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
15 okt, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
So AWEEEESSSOOOOOOOOOOOOOMMEEEEEE och ännu mer AWWWWWWEEEESSSOOOOOOMMMEEEE!!!!!!!!!! Du skriver helt fantastiskt!!!!!! ♥33333
16 okt, 2012 21:09 |
|
Ginny4ever
Elev |
Omr! Vill veta vad som händer???
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 29 okt, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny4ever: Omr! Vill veta vad som händer??? Jag vill! 29 okt, 2012 16:55 |
|
Elina Potter
Elev |
Awesome, du fick mig att gråta lite
Go Mugglis! 29 okt, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
ÅH alltså jag är så ledsen. Det är så mycket hit och dit och den här FFen bara faller i glömska.. Jag hoppas ni kommer ihåg den ändå, för jag tänker inte ge upp den förrens den är färdig.
29 okt, 2012 17:04 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅH alltså jag är så ledsen. Det är så mycket hit och dit och den här FFen bara faller i glömska.. Jag hoppas ni kommer ihåg den ändå, för jag tänker inte ge upp den förrens den är färdig. Vi väntar ♥ ![]()
29 okt, 2012 17:19 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad grymt att du inte lägger av, och man glömmer väll inte en så här awsome FF, ofc ÅH alltså jag är så ledsen. Det är så mycket hit och dit och den här FFen bara faller i glömska.. Jag hoppas ni kommer ihåg den ändå, för jag tänker inte ge upp den förrens den är färdig. 29 okt, 2012 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen