Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska börja läsa denna ff!
Har läst de första kapitlen, och nu ska jag läsa hela! Synd att den är slut 29 apr, 2012 09:48 |
|
Borttagen
|
ahhh!, så fucking bra!!!!
Synd att det är slut men allt måste ha ett slut någon gång!!! ;D 29 apr, 2012 10:32 |
|
AlexZz
Elev |
29 apr, 2012 10:54 |
|
emma malfoy
Elev |
Snyft!
Den bästa ff någonsin Synd att den är slut ♥ 29 apr, 2012 11:31 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Äsch nu gråter jag också! Jag visste att den där klockan slog! Jag visste det!
Men seriöst lova mig att du aldrig slutar skriva! Låt din klocka ticka för alltid eller vad man nu ska säga. Lova att aldrig sluta skriva! Seriöst, du har en otrolig talang, den kan du inte bara slösa bort eller strunta i! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 apr, 2012 12:10 |
|
96hpevanescence
Elev |
Naaw!! Tack allihopa! Det är väldigt rörande faktiskt ! ♥♥♥♥♥♥
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Äsch nu gråter jag också! Jag visste att den där klockan slog! Jag visste det! Men seriöst lova mig att du aldrig slutar skriva! Låt din klocka ticka för alltid eller vad man nu ska säga. Lova att aldrig sluta skriva! Seriöst, du har en otrolig talang, den kan du inte bara slösa bort eller strunta i! Jag lovar att aldrig sluta skriva! Och jag är osäker om jag kommer sluta nu när jag väl har börjat
29 apr, 2012 12:21 |
|
Nelly1513
Elev |
29 apr, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Hey, du fick mig att gråta! (Jag visste att klockan skulle ticka, jag visste det!)
Yeey! Jag har läst klart! (Va? Nej! Det kommer ju intet mer! Sjutton oxå!) Du skriver awesome, jag älskar det! Det är en av de bästa fanfics jag läst. Du har en otrolig talang, skriv mer! (Azzå, på ngn annan ff!) 29 apr, 2012 12:25 |
|
Sara Malfoy
Elev |
awwww , as bra slut , men jag önskar att den skulle fortsätta . ♥
Once A Slytherin , Always A Slytherin. ♥ min FF a dramione story - http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17437&page=1#p954102 29 apr, 2012 17:01 |
|
Måntass
Elev |
29 apr, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen