myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av J-star Black: En sak jag inte förstår, ska man skriva vad man heter?^^ Jo, det skulle man väl. ok, tack för svaret, längtar tills dag mio, då får jag registrera mig ![]() ![]()
17 mar, 2012 16:10 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Lills: Skrivet av J-star Black: En sak jag inte förstår, ska man skriva vad man heter?^^ Jo, det skulle man väl. ok, tack för svaret, längtar tills dag mio, då får jag registrera mig Okej! Dag nio då! Men så här stod det i Inside myHogwarts "myHogwarts is sort of a Facebook for Harry Potter fans" och då måste man ju skriva för- och efternamn! ![]()
17 mar, 2012 16:12 |
|
kya
Elev |
^
Man ska skriva för och efternamn, det andra namnet man har är som ett 'nickname' och används till URL-en. Typ så här: http://www.myhogwarts.co.uk/nickname ![]() ![]()
17 mar, 2012 16:16 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av kya: ^ Man ska skriva för och efternamn, det andra namnet man har är som ett 'nickname' och används till URL-en. Typ så här: http://www.myhogwarts.co.uk/nickname Japp! (Förstår inte så jätte mycket, så jag frågar mycket idag! x)) Kan man någonstans se om någon annan är online eller offline? ![]()
17 mar, 2012 16:17 |
|
kya
Elev |
17 mar, 2012 16:19 |
|
Lills
Elev |
17 mar, 2012 16:23 |
|
Pumpkin99
Elev |
17 mar, 2012 16:23 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Pumpkin99: När öppnar det för alla? ^^ Var det inte i Juni? Eller någon gång där åtminstone! x) ![]()
17 mar, 2012 16:24 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Pumpkin99: När öppnar det för alla? ^^ Var det inte i Juni? Eller någon gång där åtminstone! x) Jo nu när du säger det så känner jag igen det! ♥
17 mar, 2012 16:26 |
|
LilyLovegood
Elev |
Jag kom in igår! Så roligt!
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
17 mar, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen