(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
29 mar, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
29 mar, 2012 19:09 |
|
Victoire Weasly
Elev |
29 mar, 2012 19:10 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket! *Knaprar i sig kakan* Nu känns det bra. DU KOMMER ALDRIG FÅ EN KAKA AV MEEEEJ!!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 29 mar, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Borttagen: Tack så mycket! *Knaprar i sig kakan* Nu känns det bra. DU KOMMER ALDRIG FÅ EN KAKA AV MEEEEJ!!!! :/ 29 mar, 2012 19:51 |
|
Matizze
Elev |
Okej, jag vet att kapitlet var konstigt, men jag lovar att frågetecknen kommer att rätas ut i nästa kapitel
![]()
29 mar, 2012 20:09 |
|
onlyoliviaa
Elev |
29 mar, 2012 20:43 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Matizze: Det var inte konstigt! DET VAR SUPER!!! Okej, jag vet att kapitlet var konstigt, men jag lovar att frågetecknen kommer att rätas ut i nästa kapitel (och jag tror att jag kanske vet vad det var med Didier!) =D http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 29 mar, 2012 21:15 |
|
Lokix
Elev |
Vädigtjättebra
Todeledo 29 mar, 2012 21:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Du skriver så 7kt underbart, så det finns inte! :'
Didier, min ängel, känns som det stämde mer än man trott. :' Fast det där botaren sa om att det var för sent, :'( : "It's never over!" (jag vet, jag är udda som citerar Voldemort i det här läget) 29 mar, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen