One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför var de här?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2013 22:17 |
|
Pixie
Elev |
Liam och Louis var väl och spelade in något? Liksom herregud dom får ju åka var dom vill! Sen var dom här en kortis :]
5 jan, 2013 22:38 |
|
scarhead
Lärare |
alltså haha varför tror vissa typ att man ska attackera dem med köttknivar för att de säger att de inte gillar One Direction? vi, eller jag åtminstone, respekterar folks åsikter och tycker att de får tycka vad de vill. :>
6 jan, 2013 10:50 |
|
Quidditch
Elev |
hjäääääääälp mig.
har skrivit en one shot/ fanfic (Vet inte om jag ska fortsätta tho.) så om jag skulle orka skriva ner den på datorn, skulle någon/några då kunna vara snälla och läsa igenom den och se om den är bra och om jag ska fortsätta? Typ honest thoughts. okej jag vet att jag SUGER på att uppdatera mina fanfictions..därför om ni föreslår att jag ska fortsätta kommer jag typ skriva klart fanficen innan jag publicerar den. hehe. okej. bye. :* OBS: RATED MA (rekommenderas för 15+) ![]()
6 jan, 2013 14:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 15:37
|
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Quidditch: hjäääääääälp mig. har skrivit en one shot/ fanfic (Vet inte om jag ska fortsätta tho.) så om jag skulle orka skriva ner den på datorn, skulle någon/några då kunna vara snälla och läsa igenom den och se om den är bra och om jag ska fortsätta? Typ honest thoughts. okej jag vet att jag SUGER på att uppdatera mina fanfictions..därför om ni föreslår att jag ska fortsätta kommer jag typ skriva klart fanficen innan jag publicerar den. hehe. okej. bye. :* jag skulle nog kunna läsa igenom om du vill 6 jan, 2013 15:36 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Quidditch: hjäääääääälp mig. har skrivit en one shot/ fanfic (Vet inte om jag ska fortsätta tho.) så om jag skulle orka skriva ner den på datorn, skulle någon/några då kunna vara snälla och läsa igenom den och se om den är bra och om jag ska fortsätta? Typ honest thoughts. okej jag vet att jag SUGER på att uppdatera mina fanfictions..därför om ni föreslår att jag ska fortsätta kommer jag typ skriva klart fanficen innan jag publicerar den. hehe. okej. bye. :* jag skulle nog kunna läsa igenom om du vill Skulle vara väldigt snällt isåfall! glömde skriva det men den är rated MA (rekommenderas för 15+) ![]()
6 jan, 2013 15:38 |
|
Conflate
Elev |
6 jan, 2013 16:34 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av IamAK: Skrivet av Quidditch: hjäääääääälp mig. har skrivit en one shot/ fanfic (Vet inte om jag ska fortsätta tho.) så om jag skulle orka skriva ner den på datorn, skulle någon/några då kunna vara snälla och läsa igenom den och se om den är bra och om jag ska fortsätta? Typ honest thoughts. okej jag vet att jag SUGER på att uppdatera mina fanfictions..därför om ni föreslår att jag ska fortsätta kommer jag typ skriva klart fanficen innan jag publicerar den. hehe. okej. bye. :* jag skulle nog kunna läsa igenom om du vill Skulle vara väldigt snällt isåfall! glömde skriva det men den är rated MA (rekommenderas för 15+) åh, då blir jag sugen på att läsa!
6 jan, 2013 16:42 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Quidditch: Skrivet av IamAK: Skrivet av Quidditch: hjäääääääälp mig. har skrivit en one shot/ fanfic (Vet inte om jag ska fortsätta tho.) så om jag skulle orka skriva ner den på datorn, skulle någon/några då kunna vara snälla och läsa igenom den och se om den är bra och om jag ska fortsätta? Typ honest thoughts. okej jag vet att jag SUGER på att uppdatera mina fanfictions..därför om ni föreslår att jag ska fortsätta kommer jag typ skriva klart fanficen innan jag publicerar den. hehe. okej. bye. :* jag skulle nog kunna läsa igenom om du vill Skulle vara väldigt snällt isåfall! glömde skriva det men den är rated MA (rekommenderas för 15+) åh, då blir jag sugen på att läsa! Vad bra! Skriver ner den och skickar lite senare. btw: den är på engelska.. ![]()
6 jan, 2013 16:46 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Quidditch: Skrivet av IamAK: Skrivet av Quidditch: hjäääääääälp mig. har skrivit en one shot/ fanfic (Vet inte om jag ska fortsätta tho.) så om jag skulle orka skriva ner den på datorn, skulle någon/några då kunna vara snälla och läsa igenom den och se om den är bra och om jag ska fortsätta? Typ honest thoughts. okej jag vet att jag SUGER på att uppdatera mina fanfictions..därför om ni föreslår att jag ska fortsätta kommer jag typ skriva klart fanficen innan jag publicerar den. hehe. okej. bye. :* jag skulle nog kunna läsa igenom om du vill Skulle vara väldigt snällt isåfall! glömde skriva det men den är rated MA (rekommenderas för 15+) åh, då blir jag sugen på att läsa! jag ställer gärna upp o läser den ! Kärlek till alla! 6 jan, 2013 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen