One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av IamAK: http://www.facebook.com/pages/One-direction-Sweden/135481939862568?sk=photos_streamSkrivet av scarhead: folk på One Direction - Sweden la upp bilder på fans med killarna utanför studion idag! var nånstans? hittar bara en one direction sweden hemsida och där finns det inga bilder. 4 jan, 2013 21:27 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av IamAK: http://www.facebook.com/pages/One-direction-Sweden/135481939862568?sk=photos_stream Skrivet av scarhead: folk på One Direction - Sweden la upp bilder på fans med killarna utanför studion idag! var nånstans? hittar bara en one direction sweden hemsida och där finns det inga bilder. det verkar som om dom var här:O alla kommentarer till bilderna ^^ dem åkte direkt från studion till arlanda Kärlek till alla! 4 jan, 2013 21:28 |
|
IamAK
Elev |
aodjfhgioosd lyckliga fans det där.
4 jan, 2013 21:31 |
|
Tikis
Elev |
4 jan, 2013 21:32 |
|
IamAK
Elev |
okej så en tjej jag följer på twitter, hon är även en av ägarna till en av sveriges hemsidor om dom twittrade nyss det här:
"okej jag och mina tjejer var nog några av dom få som visste att killarna var här. vi festade med dom två och allt (plus andy). #hejhå" hur får dom ens reda på det dock??? carl twittrade om att han var med dom för bara en timme sen. dom kan knappast ha hunnit festa under den korta tiden, i don't get it... om hon inte ljuger om just den delen men verkar inte som det. vet inte var dom skulle ha festat heller med tanke på att hon är under 18 men okej... edit: är ganska säker på att hon skojade. haha, men man kan aldrig vara säker... 4 jan, 2013 21:43 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
MEN VARFÖR KOM DE TILL SVERIGE?
Jag är väldigt förvirrad. För det brukar ju vara massa rykten först och det är lite konstigt att bara Louis var här. Och att de bara var här i några timmar.
5 jan, 2013 00:25 |
|
hyperion
Elev |
Kunde inte låta bli att mejla en tjej som sålde biljetter för bara en hundralapp över inköpspris... Hoppas att det är atg uthämtade osv annars blir jag sad på riktigt.
![]()
5 jan, 2013 01:07 |
|
Bombarda
Elev |
Dem var här kanske för ett absolut nödfall med en låt elr nåt xD Nä men dem spelade väl in en låt elr liknande
Kärlek till alla! 5 jan, 2013 10:49
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 17:00
|
|
Borttagen
|
5 jan, 2013 22:00 |
|
decemberregn
Elev |
5 jan, 2013 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen