One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag hade Niall som bakgrundsbild på min mobil, också råkade min mormor kolla på mobilen och sa "åå är det din pojkvän?"....... "JA det kan vi säga!!!"
'Nä skojar men tänkt om det skulle hänt'?!??!! P.s. Även om man inte gillar haylor så måste man ju inte såra någon värd inte bara hålla tyst isåfall. P.s.s. Jag respekterar haylor vist jag gillar inte att Harry har missat så mycket och sådant men han gillar hon och det borde man respektera.
2 jan, 2013 20:06 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh my...... Man borde nästan bli directioner bara för dramats skull *hämtar popcorn* Don't get involved, you'll never get out. Och alltså NÅGON SNÄLL PERSON HÄR som ska på konserten måste filma Over Again och skrika extra mycket åt mig, deal? ![]()
2 jan, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
Mitt hjärta går snart sönder, fick inte tag på några biljetter
2 jan, 2013 21:02 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mitt hjärta går snart sönder, fick inte tag på några biljetter I know the feeling bro, but we'll get through it together ♥ ![]()
2 jan, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
7:e januari kommer Kiss You-musikvideon ut ♥
2 jan, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Mitt hjärta går snart sönder, fick inte tag på några biljetter I know the feeling bro, but we'll get through it together ♥ Jaaa :c Vi tar över den här tråden när konserten är 2 jan, 2013 21:49 |
|
Ginnyy
Elev |
2 jan, 2013 22:20 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Det är dem inte? Det är som 5 Justin beabier på en scen?? Vad vill du få ut av att skriva det i en tråd full med folk som älskar one direction? Inget hat mot dig - men det kändes som en onödig kommentar!
2 jan, 2013 23:19 |
|
Pixie
Elev |
2 jan, 2013 23:29 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av hermione gragner: Det är som 5 Justin beabier på en scen?? Bara enligt Niall Oh god, du r värd ett Nobelpris för den kommentaren. ![]()
3 jan, 2013 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen