One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
![]() mamma såg den här bilden på min dator. mamma: är det där harry?? jag: nej mamma det är zayn malik. mamma: jaha, han såg ut som harry!!! wtf mamma..
1 jan, 2013 19:04 |
|
Ginnyy
Elev |
haha orkar inte med att en artonårig kille inte ska kunna bli förälskad eller träffa vem fan han vill utan att bli hatad och tydligen övergiva sina fans
1 jan, 2013 19:44 |
|
IamAK
Elev |
när jag tror att jag inte kan bli mer irriterad av fandomen så visar det sig att majoriteten av dom som trendat #WeRespectHaylor på twitter inte ens håller med om det egentligen. jag var förvånad över att det trendade överhuvudtaget eftersom jag vet att dom flesta inte håller med och när jag gick in på hashtagen för att se tweetsen som finns så var en hel del som inte höll med. det är väl några få som faktiskt tycker så som började skriva det och sen la sig alla andra i bara för att det är det den här fandomen gillar att göra... skapa drama och skriva om allt som på något sätt rör one direction vad det än är.
exempel på tweets: "Instead of trending #werespecthaylor it should be #werespectharry RETWEET TO TREND" "#werespecthaylor " hahaha. Haha. Ha. NO. Whoever started this trend is a dumbass because everyone knows its a lie." "#WeRespectHaylor WHOEVER "WE" IS, I AIN'T PART OF IT!" "#werespecthaylor ok who started this false trend" "who the F*** trended #werespecthaylor because most of us want to slap her." blir äcklad. 1 jan, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Min mamma tycker att Zayn Malik är snygg, BOJAH
2 jan, 2013 10:28 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av IamAK: när jag tror att jag inte kan bli mer irriterad av fandomen så visar det sig att majoriteten av dom som trendat #WeRespectHaylor på twitter inte ens håller med om det egentligen. jag var förvånad över att det trendade överhuvudtaget eftersom jag vet att dom flesta inte håller med och när jag gick in på hashtagen för att se tweetsen som finns så var en hel del som inte höll med. det är väl några få som faktiskt tycker så som började skriva det och sen la sig alla andra i bara för att det är det den här fandomen gillar att göra... skapa drama och skriva om allt som på något sätt rör one direction vad det än är. exempel på tweets: "Instead of trending #werespecthaylor it should be #werespectharry RETWEET TO TREND" "#werespecthaylor " hahaha. Haha. Ha. NO. Whoever started this trend is a dumbass because everyone knows its a lie." "#WeRespectHaylor WHOEVER "WE" IS, I AIN'T PART OF IT!" "#werespecthaylor ok who started this false trend" "who the F*** trended #werespecthaylor because most of us want to slap her." blir äcklad. Det är så grymt omoget att skriva så, men det är så med de flesta Directioners. De vill bara skapa drama och det är så grymt tråkigt att se.
2 jan, 2013 12:37 |
|
hyperion
Elev |
Alla borde hålla med om den där trenden tbh, du behöver inte gilla Haylor, men det är en jädra skillnad på att gilla det och respektera det.
![]()
2 jan, 2013 12:49 |
|
mums
Elev |
Skrivet av hyperion: Alla borde hålla med om den där trenden tbh, du behöver inte gilla Haylor, men det är en jädra skillnad på att gilla det och respektera det. Håller med. Det är väldigt stor skillnad mellan att gilla och respektera saker. Jag stöttar Harry, om han trivs, är lycklig och älskar henne ska han stå kvar vid hennes sida. Som sagt: Jag stöttar Harry, det är hans val. Det är inte vi, alla fansen som ska besämma vem killarna ska bli ihop med. Någon som håller med? ![]()
2 jan, 2013 15:06 |
|
Pixie
Elev |
2 jan, 2013 15:08 |
|
hermione gragner
Elev |
Det är som 5 Justin beabier på en scen??
2 jan, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Oh my...... Man borde nästan bli directioner bara för dramats skull *hämtar popcorn*
2 jan, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen