One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Har någon sett kaoset på twitter? Harry och Taylor kysstes på Times Square! Har inte sett något kaos, men har sett bilden! Det är amazing Det är så mycket hate överallt att jag får ont i huvudet! D: Skrivet av J00KERN: Skrivet av The Noble Lion: Har någon sett kaoset på twitter? Harry och Taylor kysstes på Times Square! ... Så. Är det verkligenverkligen officiellt nu? ._. Det vet jag inte, men det ser ju så ut! Annars skulle de väl inte vara på en så offentlig plats antar jag.
1 jan, 2013 12:34 |
|
Solkatten
Elev |
Zayn kom upp i drömmen en stund innan jag vaknade. Kul med variation.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 13:00 |
|
Ginnyy
Elev |
Nej hörrni, lyssna på Alice I can't blame you för att tycka om honom, men bara så att ni vet, Zayn och jag, we are soulmates
1 jan, 2013 13:04 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 13:05 |
|
scarhead
Lärare |
i have a little thing for harry
but yeah jag tänker inte säga att han är min eller något för jag vet att vi antagligen inte kommer bli tillsammans och jag äger inte honom. jag tänker inte hata på Taylor och Harry för deras relation (just because I don't ship it, doesn't mean I don't respect it), de verkar vara lyckliga tillsammans och vi vet inte hur de är med varandra. och alltså ![]() men snÄLLA du vet inte hur länge de har haft kontakt, det gör inte jag heller, du vet inte om de har haft kontakt innan de träffades eller om de har pratat innan. ''he left us''... ursäkta vem va? Harry bryr sig om sina fans, väldigt mycket, så låt han vara med sin flickvän that's very much real och sluta klaga. du kanske har ett krossat hjärta, men du behöver inte vara besviken på Harry. låt han vara kär i vem han vill. 1 jan, 2013 13:24 |
|
Neeyum
Elev |
och matilda la den.
du behöver inte tycka om det, men du måste respektera det. Harry är inte din, han är en 18åring med egna val, och vi har egentligen ingen som helst rätt att skicka hat till taylor och säga att hon kommer vara otrogen på turnén osv osv. om du älskar honom så måste du kunna låta honom och taylor vara, även om ditt hjärta är krossat. (wow cheesy men you get it) 1 jan, 2013 13:34 |
|
scarhead
Lärare |
jag gillar inte Taylor så jättemycket, av andra skäl, men annars verkar hon som en jättetrevlig och söt tjej, och Harry har ju tydligen känslor för henne som är besvarade. ja, jag är också lite orolig för hur låtarna kommer bli när de gör slut (ehhhehehe sorry haylor but ehm i don't think you'll get married but if you do then idk i dont care) men what's comin' will come, an' we'll meet it when it does. att hata på Taylor för anledning att TAYLOR TOG HAN IFRÅN OSS!!!! osv är idiotiska anledningar, sorry, men Taylor har inte snott någon. Harry är inget objekt som man kan ta. Harry har valt att spendera tid med Taylor och det får vi acceptera. (även om jag inte riktigt förstår varför han inte åkte till UK under Louis' födelsedag, but, idk, not my business)
1 jan, 2013 13:39 |
|
Neeyum
Elev |
guys
good reasons to criticize taylor swift: slut shaming lyrics queerphobic lyrics shaming females who drink alcohol other anti-feminist behavior bad reasons to criticize taylor swift: dating your favorite celeb falling in and out of relationships frequently 1 jan, 2013 13:45 |
|
Pixie
Elev |
jag gillade inte taylor p.g.a. slutshaming. när jag ser vad mer.. ahhh jag blir arg.
och titta här: harry och taylor kommer förmodligen inte gifta sig och skaffa bebisar nu. harry har ett långt liv framför sig - vem vet, kanske hittar han mig en vacker dag?
1 jan, 2013 13:54 |
|
acciomuffin
Elev |
1 jan, 2013 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen