One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D När man drömmer om någon betyder det att den personen tänker på en ;D Fast han vet ju inte vem jag är. xD ...han kanske stalkar dig på tumblr/twitter/facebook/något liknande som du använder o_O 31 dec, 2012 18:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D När man drömmer om någon betyder det att den personen tänker på en ;D Fast han vet ju inte vem jag är. xD ...han kanske stalkar dig på tumblr/twitter/facebook/något liknande som du använder o_O Haha, använder inte något av det så nej. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D När man drömmer om någon betyder det att den personen tänker på en ;D Fast han vet ju inte vem jag är. xD ...han kanske stalkar dig på tumblr/twitter/facebook/något liknande som du använder o_O Haha, använder inte något av det så nej. Han stalkar dig här och har en tolk med sig. 31 dec, 2012 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D När man drömmer om någon betyder det att den personen tänker på en ;D Fast han vet ju inte vem jag är. xD ...han kanske stalkar dig på tumblr/twitter/facebook/något liknande som du använder o_O Haha, använder inte något av det så nej. Han stalkar dig här och har en tolk med sig. Omg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 01:07 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 01:20 |
|
Borttagen
|
Jag tror att ni mugglisar har gjort mig till en Directioner
1 jan, 2013 02:30 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror att ni mugglisar har gjort mig till en Directioner 2013 börjar bra c:
1 jan, 2013 02:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Hmpf. Kanske...Skrivet av Borttagen: Jag tror att ni mugglisar har gjort mig till en Directioner 2013 börjar bra c: Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2013 02:32 |
|
Borttagen
|
Har ni någon crush på någon speciell i 1D eller är det alla?
Jag är typ helt galen i Zayn, han är så perfekt. Men dom andra är också underbara! Ååå, överdos. 1 jan, 2013 02:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen