Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Svägerska beb
Nej, men man säger ju släkt til det ändå "She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Jaja, XD
17 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Hahha, nämen du, är du min faster? (MayoGryffindor)
och Padfootie blir min ingifta "faster" 17 okt, 2011 19:26 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Tydligen
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahha, nämen du, är du min faster? (MayoGryffindor) och Padfootie blir min ingifta "faster" Vad är du om Mayo är faster? xD Haha, ingift faster XD Fred is my man, forever! ♥ 17 okt, 2011 19:32 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Hihi, right men vi kanske inte ska gå Off Topic ?
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:34 |
|
bäst08
Elev |
vaaaaaaaa
17 okt, 2011 19:38 |
|
Borttagen
|
You're right.. Xd Shit vad lätt man spårar ut alltså XD
17 okt, 2011 19:38 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Haha, jag vet
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hahha, nämen du, är du min faster? (MayoGryffindor) och Padfootie blir min ingifta "faster" Vad är du om Mayo är faster? xD Haha, ingift faster XD Fred is my man, forever! ♥ Jag är Bill & Fleurs dotter xD 17 okt, 2011 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen