Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anonym
Elev |
^
Not :c Själv har jag vanligtvis saliv i munnen, men senast hade jag Baguette/Skinka x3 14 sep, 2011 20:56 |
|
leumas vän
Elev |
14 sep, 2011 20:58 |
|
aggsih
Elev |
Hallå :'
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 sep, 2011 11:21 |
|
Parseltongue
Elev |
19 sep, 2011 13:33 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: lite efter kanske, men jag älskar matte. behöver du hjälp är det bara att fråga :3Någon som är bra på matte som har lust att hjälpa mig med en kluring?! ![]()
19 sep, 2011 14:01 |
|
Borttagen
|
HEHEHE...
satt imorse och bara: VARFÖR ÄR DET SÅ MÖRKT UTE? D: och alla svarade: vet inte. jag sa: Dementorsarecoming,WATCH OUT! dom tyckte säkert jag var knäpp eller något.... och jag vete varför jag skriver det här här ^^ 19 sep, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HEHEHE... satt imorse och bara: VARFÖR ÄR DET SÅ MÖRKT UTE? D: och alla svarade: vet inte. jag sa: Dementorsarecoming,WATCH OUT! dom tyckte säkert jag var knäpp eller något.... och jag vete varför jag skriver det här här ^^ Höhö, jag och MoonlightDreams höll på med samma sak när vi gick till "skidcentrum" när vi skulle ha gympa, när vi märkte att det var heldimmigt ^-^ En kompis till oss trodde säkert vi var galna för hon hade ett sånthär: o_O ansiktsuttryckuttryck, hehehe.... Sedan började vi skylla på Morran ^^' (slags... sak... från Mumin, haha) 19 sep, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
blev så glad igår, för att jag håller på med en trollstav på slöjden, och när jag skulle måla den så var en klasskompis bakom mig, och han sa
"är det en harry potter trollstav?" "nej, det är faktiskt draco malfoys 20 sep, 2011 07:17 |
|
whirlwinds
Elev |
sålde precis två polkagrisar (vi ska sälja med tyskan för att samla in pengar till berlinresan i vår...) tack vare att jag var ute på facebook på lektionen. HEHE hell yeah
20 sep, 2011 09:50 |
|
kinshaw
Elev |
Känslan man får efter att ha varit på styrelsemöte med partiet, och en säger att han ska hem och läsa Harry Potter för sin son och att han själv helt ärligt tycker om böckerna. ♥
![]()
20 sep, 2011 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen