D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
jag ler lite smått och kollar upp lite när jag hör Willows röst. "jag vet inte... om vi går tillbaks till hogwarts så kanske vi hamnar i askaban..." sa jag och kollade ner lite.
3 nov, 2015 22:01 |
|
Dalek-G
Elev |
"Men vart ska vi då?"
4 nov, 2015 07:04 |
|
Shadow of hope
Elev |
jag kollade runt på de andra innan jag kollade på Edwin, "jag har ingen aning" sa jag tyst. "jag skulle vilja undvika att hamna i askaban" sa jag och lutade tillbaks mitt huvud i Dracos tröja.
4 nov, 2015 07:53 |
|
Dalek-G
Elev |
"vi kan ju stanna här i skogen ett tag?"
4 nov, 2015 15:29 |
|
Borttagen
|
"jag vill tillbaka till hogwarts," pep jag tyst, även om jag visste att det inte skulle gå.
4 nov, 2015 15:42 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Jag med... Vi kan ju alltid pröva, det är väl inte säkert att de fortfarande tror att det är vårt fel" sa jag och kollade upp på honom.
4 nov, 2015 18:00 |
|
Borttagen
|
"vi har inte gjort något, och de har inte ens sagt en anledning till varför de tror att det var vi. de kan inte relegera oss eller fängsla oss," sa jag och kollade ledset på Joe.
4 nov, 2015 18:05 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Nej... Vi... Vi borde åka tillbaks... Vi kan få tillbaks våra liv... Alla utom ett" sa jag och tårarna kom när jag sa det.
4 nov, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
tårarna började långsamt rinna ner för mina kinder när joe sa sådär. jag kramade om honom hårt.
4 nov, 2015 18:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kramade tillbaks lika hårt som han kramade mig. "Vi kan... Klara det här" sa jag men jag var inte säker om det var för att försäkra honom eller mig själv.
4 nov, 2015 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen