ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
((sORRY INTE VETAT VAD JAG SKULLE SKRIVA
9 sep, 2015 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ((sORRY INTE VETAT VAD JAG SKULLE SKRIVA Keep on searching ♬ 9 sep, 2015 20:39 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: ((Jag tänkte att någon av er skulle putta undan mig... HALÅÅ??)) *Dött* ((Japp... VART ÄR ALLA??)) Go Fuck yourself you damn cereal 9 sep, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
((JAG Ä HÄR!))
9 sep, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 21:06 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaylin: ((Jag tänkte att någon av er skulle putta undan mig... HALÅÅ??)) *Dött* ((Japp... VART ÄR ALLA??)) ((JA MEEE)) (Vart är alla? (Förutom Gwen??)) Go Fuck yourself you damn cereal 9 sep, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag gic runt i Biblioteket. Då och då trodde jag att jag skymtat en mänska, men det hade jag inte. 10 sep, 2015 07:45 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag letade igenom hylla efter hylla, drog ut böcker. Högen på golvet växte sig större för varje minut siom gick. Plötsligt fick jag syn på något. En bok. Inte som dom andra. Tidvändares mysterium stod det på den breda ryggen. Jag dro ut den och öppnade den. Som jag misstänkte var ett hål utskuret ur sidorna och ett litet förgyllt timglas glimmrade mot mig. "Jenn. Jag har hittat det." 10 sep, 2015 07:49 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag suckade och tänte ge upp då jag hörde Gwen, hon hade hittat något. Jag sprnag dit och såg en tjock bok. "Men det är en bok", sa jag. 10 sep, 2015 07:50 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag öppnade boken och Jenns ögon blev större. "Redo?" sa jag och hängde den långa kjedjan runt våra halsar. 10 sep, 2015 07:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen