PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 12:00
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 12:01
|
|
Borttagen
|
-Man måste vara 18, mumlade jag
2 maj, 2014 12:02
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 12:04
|
|
Borttagen
|
Jag såg ner i golvet. Nu var allt förstört.
2 maj, 2014 12:05
|
|
Borttagen
|
- Men vad gör vi då?, frågade jag besviket.
2 maj, 2014 12:08
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 12:09
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 12:11
|
|
Borttagen
|
-När fyller du 18?, sa jah
2 maj, 2014 12:13
|
|
Borttagen
|
- om två månader, lite mindre, svarade jag.
2 maj, 2014 12:16
|
Du får inte svara på den här tråden.