Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
3 nov, 2013 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till cellgallret.
"Vad händer om han får det och vad händer om han inte får det?"
Viskade jag.
3 nov, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
"Jag tror han kommer döda dig i båda fallen.
Men att sitta här sparar du tid."
3 nov, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
"Kan du inte försöka övertala honom att släppa mig om han får det?"
Viskade jag.
3 nov, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
"Nej. Jag kan inte riskera att förlora mitt jobb, jag får bra betalt av det och så."
3 nov, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
"Så du tar pengar före en vän..."
Viskade jag.
3 nov, 2013 20:37
|
|
Borttagen
|
"Ja. Du skulle inte vilja bli ovän med Morfin, vet du."
3 nov, 2013 20:39
|
|
Borttagen
|
Jag stod och kollade på honom ett tag till och sjönk sen ner på bädden som låg på golvet. Där blev jag liggande.
3 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut, lät henne vara, orkade inte ens se på henne.
3 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Varje gång jag blundade dök Will upp på näthinnan. Jag bestämde mig för att ge honom halsbandet...
3 nov, 2013 20:43
|
Du får inte svara på den här tråden.