Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gnydde.
Jag började smeka hans hårda lem. samtidigt som jag kysste honom på halsen. 9 aug, 2013 11:46 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:49 |
|
Borttagen
|
Jag gnydde högt när hans händer närmade mitt sköte.
Jag började hångla med honom samtidigt som jag fortsatte att smeka hans lem. Den var stenhård. 9 aug, 2013 11:51 |
|
Borttagen
|
Jag och Peter var hemma i vårat enorma hus, Mas hade köpt det, det fanns en stor tomt med en liten pool och gungor, vi hade 3 kattungar också, jag saknade Mas.
" Peter, vill du ha köttfärssås med spagetti?" Sa jag " Mm " Sa Peter och gick och gungade Jag gick in i huset och började att laga iordning när Peter kom in och grät " Men älskling " Sa jag och kramade om honom " Jag ramlade " Sa Peter och höll om sitt ben Jag drog upp hans byxor och satte på ett plåster " Så gubben, nu kan du leka igen " Sa jag och Peter rusade ut 9 aug, 2013 11:52 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:52 |
|
Borttagen
|
"Åh Luke,stönade jag.
Jag lyfte upp ena benet så han skulle komma åt. Jag njöt av hans beröringar. 9 aug, 2013 11:54 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 12:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av KajsaRC2001: "Du är vacker." sa viskade han. "Du är vackrare,sa jag och kysste honom på halsen. 9 aug, 2013 16:09 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 18:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 9 kl. 19:22
|
|
Borttagen
|
Jag skrämde Kelly bakifrån " bu!" Sa jag
9 aug, 2013 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen