Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
Jag är gärna en ravenclaw
4 feb, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Oki!
4 feb, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Kan vi börja med rollspelet?
4 feb, 2013 18:33 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: men jag är ju bara sju år... (i rollspelet)Oki! 4 feb, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Ändra då för annars sås kan du inte gå på hogwarts, jag är sjätteårselev!
4 feb, 2013 18:45 |
|
lily, luna
Elev |
Här är min mall!
Namn: Molly Owen Utseende: blont hår och isblå ögon. Ålder: 14 Personlighet: modig/ snäll/ drömmande Intressen: Fenix fåglar Styrkor: inte bry sig im vad andra tycker Svagheter: är inte alltid så uppmärksam. Blodsubstans: halvblod Elevhemm: Gryffindor Övrigt: har en fenix fågel som heter Felix Alla tycker hon är knäpp.
4 feb, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2013 19:08 |
|
lily, luna
Elev |
4 feb, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Jaha.....
4 feb, 2013 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen