Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] ÖREBRO TRÄF

Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF

1 2 3 ... 92 93 94 ... 153 154 155
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Om filmen är ca 2 och en halv timme..hmm...Tycker ni det är för tidigt om det börjar 11.00 då?

3 jul, 2011 16:52

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Om filmen är ca 2 och en halv timme..hmm...Tycker ni det är för tidigt om det börjar 11.00 då?

Njäe, det tror jag väl inte?

♏︎

3 jul, 2011 17:01

Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Om filmen är ca 2 och en halv timme..hmm...Tycker ni det är för tidigt om det börjar 11.00 då?

Njäe, det tror jag väl inte?


^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

3 jul, 2011 17:03

EMELESEL
Elev

Avatar


i så fall har vi...sex timmar. För mycket? För lite? Två och en halv timme till film, ca en halv till fika, i så fall kanske två till att bada..?

3 jul, 2011 17:03

Knizzlare
Elev

Avatar


^ Låter bra för mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

3 jul, 2011 17:05

Katla
Elev

Avatar


Men jag vill inte bada!

♏︎

3 jul, 2011 17:06

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Men jag vill inte bada!

Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..?

3 jul, 2011 17:09

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Katla:
Men jag vill inte bada!

Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..?

Jepp, jag kan se på! x)

♏︎

3 jul, 2011 17:10

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Katla:
Men jag vill inte bada!

Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..?

Jepp, jag kan se på! x)

Om du tycker det är okej så kan vi göra så

3 jul, 2011 17:15

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Katla:
Men jag vill inte bada!

Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..?

Jepp, jag kan se på! x)

Om du tycker det är okej så kan vi göra så

Såklart! Jag äter upp allt fika medans!

♏︎

3 jul, 2011 17:16

1 2 3 ... 92 93 94 ... 153 154 155

Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF

Du får inte svara på den här tråden.