ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Om filmen är ca 2 och en halv timme..hmm...Tycker ni det är för tidigt om det börjar 11.00 då?
3 jul, 2011 16:52 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Om filmen är ca 2 och en halv timme..hmm...Tycker ni det är för tidigt om det börjar 11.00 då? Njäe, det tror jag väl inte? ♏︎ 3 jul, 2011 17:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: Om filmen är ca 2 och en halv timme..hmm...Tycker ni det är för tidigt om det börjar 11.00 då? Njäe, det tror jag väl inte? ^ ![]()
3 jul, 2011 17:03 |
|
EMELESEL
Elev |
i så fall har vi...sex timmar. För mycket? För lite? Två och en halv timme till film, ca en halv till fika, i så fall kanske två till att bada..?
3 jul, 2011 17:03 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jul, 2011 17:05 |
|
Katla
Elev |
Men jag vill inte bada!
♏︎ 3 jul, 2011 17:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..? 3 jul, 2011 17:09 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..? Jepp, jag kan se på! x) ♏︎ 3 jul, 2011 17:10 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..? Jepp, jag kan se på! x) Om du tycker det är okej så kan vi göra så 3 jul, 2011 17:15 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Katla: Skrivet av EMELESEL: Vi måste inte bada i så fall. Tyckte bara det verkade som en smart idé eftersom vi förmodligen kommer dö av värme annars...Vi kan strunta i det, eller om några andra vill bada så kan dom kanske göra det..? Jepp, jag kan se på! x) Om du tycker det är okej så kan vi göra så Såklart! ♏︎ 3 jul, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen