Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Orkar inte folk som hatar skådespelarna för det karaktärerna gör. VÄX UPP DUMMA MÄNNISKOR
Liksom jag gillar inte Finn. Jag avskyr Finn. Avskyr. Men Cory Monteith verkar riktigt cool, åtminstone tycker jag det efter att ha sett ett par intervjuer. Jag tycker inte om Artie heller, eller jo nu gör jag, men i andra säsongen när Bartie var canon och Santana ledsen hatade jag Artie, men Kevin McHale är KUNGEN AV AWESOMENESS. Ändå får skådespelarna ta jättemycket skit. Orkar inte det. Är det någon som ska ha skit är det Ryan Murphy. <.< Och the writers. Blörp. ![]() Send hate to Chris Colfer and I will go all lima heights on you. ![]()
18 jan, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
SUGAR KAN INTE VARA BRITTANAS UNGE.
1. Hon kan inte dansa 2. Hon kan inte sjunga men positiva saker som kan göra henne till Brittanas framtida unge c: - Hon verkar inte ha alla hästar i stallet. Men jag älskar inte Sugar och jag hatar inte henne. Men jag vill inte tro att hon är deras unge. As a hardcore Brittana shipper....Jag kan inte tro det :c 18 jan, 2012 16:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag älskar Sugar. 8DDD Och jag är övertygad om att hon är deras barn. Jag vet inte varför, det bara är något som känns logiskt (minus det faktum att man inte kan resa i tiden, men DETALJER DETALJER). Och jag har tänkt det så länge och så mycket att det skulle kännas fel att hon inte var det. :c
Men Future!Sugar innebär ju att Brittana är tillsammans typ för evigt eller något sådant och det är bra. :'DDD
18 jan, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Menmen men...ÄNDÅ! Jag tänker alltid på vem pappan är då :$
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jan, 2012 17:14 |
|
Celebikai
Elev |
18 jan, 2012 18:09 |
|
EmahS
Elev |
18 jan, 2012 18:12 |
|
Celebikai
Elev |
18 jan, 2012 18:13 |
|
ebkati
Elev |
Nya avsnittet var himla fint (fast för lite Klaine, men det kanske man får stå ut med när det är massa i andra avsnitt). Längtar massa till nästa avsnitt!
http://remuslupiin.tumblr.com/ 18 jan, 2012 18:55 |
|
EmahS
Elev |
^ Jag gillade att det inte var något Klaine i detta avsnittet.
Det känns som att Glee borde byta namn till "The Klaine Show"... för det handlar nästan bara om dem. Älskar Klaine, men inte alltid, hela tiden. Jag gillar dem lika mycket som de andra paren. Så låt de ha lite tid också...
18 jan, 2012 19:11 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Menmen men...ÄNDÅ! Jag tänker alltid på vem pappan är då :$ Spoiler: Tryck här för att visa! Anonym donator. Eller så hittar de ett sätt i framtiden som gör att alla kan skaffa barn med alla. Screw biology liksom. 8D Jag såg som sagt avsnittet inatt, är jättetrött nu >.< Men jag gillade det. Spoiler: Tryck här för att visa!
18 jan, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen