Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
jadå ^^ med bajs på dej varför kommer du inte vill du inte träffa oss va e det så du vill ha det va va vavava?? >:c
2 sep, 2012 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Haha, eller hur! Vavavaa?jadå ^^ med bajs på dej varför kommer du inte vill du inte träffa oss va e det så du vill ha det va va vavava?? >:c 2 sep, 2012 09:37 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: jadå ^^ med bajs på dej varför kommer du inte vill du inte träffa oss va e det så du vill ha det va va vavava?? >:c Mamma tyckte det räckte med mässan >:c ;; ![]()
2 sep, 2012 09:37 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: jadå ^^ med bajs på dej varför kommer du inte vill du inte träffa oss va e det så du vill ha det va va vavava?? >:c Mamma tyckte det räckte med mässan >:c aha men då e det bajs på henne, inte dig :3 men jag kommer ju inte träffa dig på mässan :C du får nöja dig med brevet istället
2 sep, 2012 09:38 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: jadå ^^ med bajs på dej varför kommer du inte vill du inte träffa oss va e det så du vill ha det va va vavava?? >:c aha men då e det bajs på henne, inte dig :3 men jag kommer ju inte träffa dig på mässan :C du får nöja dig med brevet istället Mamma tyckte det räckte med mässan >:c Vänta! Vilket pass skulle du på? O_____O Ja, jag får nöja mig med brevet ;; ![]()
2 sep, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Alla vi ska lämna massa brev till miss_green! XD
2 sep, 2012 09:40 |
|
Miss_Green
Elev |
2 sep, 2012 09:41 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag har faktiskt skrivit brev till Miss_Green och Noctum....... Har bara inte riktigt fattat hur man ska göra än..?
![]()
2 sep, 2012 10:01 |
|
Victoire Weasly
Elev |
2 sep, 2012 10:01 |
|
JosefinFini
Elev |
2 sep, 2012 10:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen