Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Ravenclaw
21 aug, 2012 17:34 |
|
kya
Elev |
21 aug, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Gryffindor
21 aug, 2012 17:54 |
|
Afturelding
Elev |
21 aug, 2012 18:11 |
|
themarauder
Lärare |
21 aug, 2012 18:16 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag vet faktiskt inte, kände mig som en Gryffindorare som liten, nu lockas jag mer av Slytherin... men personlighetsmässigt antar jag att jag är Gryffindorare... men även Slytherinare... damn!
21 aug, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Hmm.. Jag blir nästan alltid placerad i Gryffindor. Även om jag känner mig som en Hufflepuff^^ Gosh, komplicated!
Antar både och!^^ 21 aug, 2012 21:11 |
|
saganda
Elev |
Slytherin och Ravenclaw är min grej! Men alla elevhem är awesome!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 21 aug, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Vem i HP tycker du är roligast?
1: Fred/ George 2: Peeves 3: Ron 4: Annan 22 aug, 2012 21:35 |
|
Majis
Elev |
1 och 2!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 06:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen