Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 jun, 2012 20:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 jun, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
^
Yeah, jag tror det. Man måste ange e-post och namn men man kan mejla utmaningar till varandra så ja :O lite krångligt men hittar inget annat :< 13 jun, 2012 20:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 jun, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Då vet jag inte vad vi ska kunna spela hörru :O
elle vet du nå roligt mobilspel? 13 jun, 2012 20:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 jun, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Bara de klassiska draw something och ja vad nu ord spelet heter xD haha Wordfeud :O Vi kan spela ngt av det om du vill? :O 13 jun, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Spela Wordfeud med mig med^^
Heter dragonfantasy ^^ Om du vill C: 13 jun, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
^
Vem var det där riktat till? XD 13 jun, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Dig ^^ xD
13 jun, 2012 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen