sagan om ringen-klubb!
Forum > Off Topic > Klubbar > sagan om ringen-klubb!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ailiiin
Elev |
Hahah xD So looking forward to Gimli and Smeagoool ♥ 29 dec, 2012 20:18 |
|
Ellociraptor
Elev |
Det var inte ens scriptat, Ian McKellen slog huvudet i lampan på riktigt, men han fortsatte liksom vara Gandalf så de behöll klippet. Gör det ännu bättre! 29 dec, 2012 20:19 |
|
viktor
Elev |
Hobbernas kycklingdans och och Frodos skratt XD
29 dec, 2012 20:20 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Det var inte ens scriptat, Ian McKellen slog huvudet i lampan på riktigt, men han fortsatte liksom vara Gandalf så de behöll klippet. Gör det ännu bättre! Hahah de är fett awesome! Åååh Merry & Pippin ♥ 29 dec, 2012 20:21 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av ailiiin: thats was Good we take one more~ Merry and Pippin ♥Skrivet av Ellociraptor: Det var inte ens scriptat, Ian McKellen slog huvudet i lampan på riktigt, men han fortsatte liksom vara Gandalf så de behöll klippet. Gör det ännu bättre! Hahah de är fett awesome! Åååh Merry & Pippin ♥ 29 dec, 2012 20:22 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av ailiiin: thats was Good we take one more~ Merry and Pippin ♥ Skrivet av Ellociraptor: Det var inte ens scriptat, Ian McKellen slog huvudet i lampan på riktigt, men han fortsatte liksom vara Gandalf så de behöll klippet. Gör det ännu bättre! Hahah de är fett awesome! Åååh Merry & Pippin ♥ Hahaha aaaaw :' Damn that ring.. 29 dec, 2012 20:23 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av ailiiin: REKLAM!!Skrivet av viktor: Skrivet av ailiiin: thats was Good we take one more~ Merry and Pippin ♥ Skrivet av Ellociraptor: Det var inte ens scriptat, Ian McKellen slog huvudet i lampan på riktigt, men han fortsatte liksom vara Gandalf så de behöll klippet. Gör det ännu bättre! Hahah de är fett awesome! Åååh Merry & Pippin ♥ Hahaha aaaaw :' Damn that ring.. 29 dec, 2012 20:28 |
|
fox
Elev |
Jag vill vars med .
Om platsen är ledig då kan jag vara SAURON Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
29 dec, 2012 20:29 |
|
ailiiin
Elev |
Ugh hatar reklaaaaaaaam
29 dec, 2012 20:32 |
|
viktor
Elev |
29 dec, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen