Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hifi
Elev |
27 mar, 2011 19:35 |
|
Ron
Elev |
Sjuk.. Skriver kanske imorgon eller nått...
We're all wizards, even Ron. 28 mar, 2011 18:11 |
|
jan
Elev |
Ja längtar till imorgon !!!
Krya på dig Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 mar, 2011 18:37 |
|
hifi
Elev |
28 mar, 2011 18:54 |
|
hermione_33
Elev |
Krya på dig!♥
"Can you dance like a Hippogriff?" 28 mar, 2011 20:13 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Krya på dig♥
♥ 28 mar, 2011 20:23 |
|
Ron
Elev |
Tack så mycket! Här kommer ett kapitel!
Kapitel 32 - Mardröm - Jag tror vi är säkra här, sa Ron och stannade upp. Han kollade runt omkring sig, det var bara skog och mörker. Ginny satte sig ner på marken, hon var så utmattad och hungrig. Hon hade sår över hela benen och armarna som sved något otroligt. Ginny grät tyst i några minuter, det här var verkligen ett omtumlande äventyr, tänkte hon. Ron gick länge i cirklar och funderade på någon slags plan. Han och Ginny kunde inte ge sig av själva och leta efter Hermione, dom var ju tvugna att hitta Harry och Andy först. Dom hade ju bara en trollstav och hur skulle dom veta vart Harry och Andy var. Dom var vrål hungriga och utan mat eller vatten skulle dom inte överleva en dag till. Till slut beslutade dom sig iallafall för att gå och leta efter Harry och Andy. Ron och Ginny gick hela den långa vägen dom hade sprungit natten innan, i hopp om att hitta Harry och Andy. - Kolla där! ropade Ginny som gick några meter framför Ron. Ginny små sprang fram till ett av de tusentals träden. - Ja, Ron du måste komma och se det här! ropade Ginny och lyfte upp en liten ryggsäck. Ginny öppnade den snabbt och precis som hon hoppats så fanns där det hon längtat efter så länge. Det var en choklad kaka eller en halv, någon hade tydligen ätit halva men sedan stoppat tillbaka resten i förpackningen. Tre bröd och en halv full vattenflaska. Ron trodde aldrig han varit så glad för att se vatten förut, hans hals skrek efter vätska. De tog chokladen, bröden och vattnet, sprang en bit bort och började sedan äta. När det nästan ätit och druckit upp allt kom de på att deras vänner säkert skulle behöva lite vätska och bröd. De stoppade ner de sista brödet i fickorna och Ginny höll ett hårt grepp om vatten flaskan sedan började de springa igen. Ron började räkna träden medans de sprang men blev snabbt yr och tappade räkningen snabbt så han gav upp. - Vi borde närma oss nu, sa Ginny och saktade ner farten lite. Just då hördes ett prasslande ljud. De stannade tvärt och kollade oroligt omkring sig. - Vem där? skrek Ron - Din värsta mardröm.. We're all wizards, even Ron. 29 mar, 2011 11:36 |
|
Luna 1
Elev |
WOW!!!
Min värsta mardröm skulle vara om du inte skrev mer!!! Snälla gör den inte till verklighet! MEEEEER!!!
Tumblr.
29 mar, 2011 18:52 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
du ÄGER så mycket ♥♥♥
snälla mer 29 mar, 2011 18:59 |
|
hermione_33
Elev |
Bra, spännande
"Can you dance like a Hippogriff?" 29 mar, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen