myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Galaxus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, jag älskar mina dorm mates, dem är fantastiska! ♥ Snaka om att MyHogwarts verkligen kommer att sammanföra Potterheads över hela världen och få dem att bli vänner! Mina dorm mates verkade sköna från början, nu så är de inte lika pratglada. Redan uttråkade antar jag... 17 mar, 2012 15:30 |
|
kya
Elev |
Wooho, dom har börjat planera på att man ska kunna lämna sin dorm för en annan om man känner sig utanför! :'
![]() ![]()
17 mar, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Galaxus: Skrivet av Borttagen: Åh, jag älskar mina dorm mates, dem är fantastiska! ♥ Snaka om att MyHogwarts verkligen kommer att sammanföra Potterheads över hela världen och få dem att bli vänner! Mina dorm mates verkade sköna från början, nu så är de inte lika pratglada. Redan uttråkade antar jag... Åh, ja det finns ju inte så jättemycket att göra än direkt, men jag är säker på attt ni kommer börja prata igen snart 17 mar, 2012 15:33 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av kya: Wooho, dom har börjat planera på att man ska kunna lämna sin dorm för en annan om man känner sig utanför! :' Skulle aldrig kunna göra det ... De i min dorm är jättesnälla :' ![]()
17 mar, 2012 15:42 |
|
kya
Elev |
17 mar, 2012 15:48 |
|
Galaxus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Galaxus: Skrivet av Borttagen: Åh, jag älskar mina dorm mates, dem är fantastiska! ♥ Snaka om att MyHogwarts verkligen kommer att sammanföra Potterheads över hela världen och få dem att bli vänner! Mina dorm mates verkade sköna från början, nu så är de inte lika pratglada. Redan uttråkade antar jag... Åh, ja det finns ju inte så jättemycket att göra än direkt, men jag är säker på attt ni kommer börja prata igen snart Jag hoppas verkligen det. Vi hade det roligt den första dagen då vi snackade med varandra. Nu är det verkligen dött. Skrivet av kya: Wooho, dom har börjat planera på att man ska kunna lämna sin dorm för en annan om man känner sig utanför! :' Är väl bra för de som verkligen känner sig utanför, men jag hoppas folk inte byter bara för att vara i samma sovsal som sina vänner, som de känner från tidigare. Då är det bara tråkigt. 17 mar, 2012 15:56 |
|
kya
Elev |
^
Nje, så vill inte jag ha det heller... men det finns väl inte så stor chans att man hamnar med sin vän ^^ ![]() ![]()
17 mar, 2012 16:06 |
|
J-star Black
Elev |
17 mar, 2012 16:07 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av J-star Black: En sak jag inte förstår, ska man skriva vad man heter?^^ Jo, det skulle man väl. ![]()
17 mar, 2012 16:08 |
|
Galaxus
Elev |
Skrivet av kya: ^ Nje, så vill inte jag ha det heller... men det finns väl inte så stor chans att man hamnar med sin vän ^^ Jaha, trodde att byte av sovsal skulle vara valbar. Att man fick välja till vilken sovsal man ville byta till. Men då spelar det nog ingen roll. 17 mar, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen