@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Det är inte kul att plugga till en tenta, och framförallt inte på en lördag-eftermiddag!! -.-
15 dec, 2012 17:06 |
|
Solkatten
Elev |
Vad ska jag göra? Jag vill gå på ESC 2013 men jag har typ ingen att gå med och jag ville inte gå själv. <///3 Vill inte missa det här.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2012 17:09 |
|
Pixie
Elev |
15 dec, 2012 17:19 |
|
Emme Lestrange
Elev |
15 dec, 2012 17:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Måste nysa. Men jag nyser aldrig. WHAT Trodde det stod mysa och undrade vad du menade där. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2012 17:27 |
|
Ginnyy
Elev |
15 dec, 2012 17:30 |
|
EMELESEL
Elev |
15 dec, 2012 17:35 |
|
Solkatten
Elev |
Vårt Internet är segare än segast. Det är typ bara mina två favoritsidor (mugglis & wattpad) förutom Youtube som fungerar hyfsat snabbt. Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2012 17:41 |
|
Neeyum
Elev |
15 dec, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Jag har percis bakat havrekakor, de är i ugnen just nu
15 dec, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen