@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har många julklappar att ge här på mugglis
15 dec, 2012 13:44 |
|
Obliviate_
Elev |
HAHA. Jag trodde att man kunde köpa grejjer för två galleoner och skicka till folk och det i listan var det man kunde köpa.
Jag tänkte skicka pygmepuffar till alla mina vänner men sen insåg jag att jag isf gav bort min egen. Bra där sanna, bra där.. 15 dec, 2012 13:45 |
|
J-star Black
Elev |
15 dec, 2012 13:53 |
|
Pixie
Elev |
15 dec, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
FML.
Seriously. SAM PEPPER ÄR I SVERIGE OCH WHAT THE FUCK WHY DOESN'T ANYONE EVER COME TO FINLAND. 15 dec, 2012 14:05 |
|
Pixie
Elev |
15 dec, 2012 14:05 |
|
LoonyMe
Elev |
15 dec, 2012 14:09 |
|
Pixie
Elev |
15 dec, 2012 14:11 |
|
Ginny00
Elev |
Idag har jag varit på stan, köpt de sista julklapparna och druckit chailatte ♥ Den var så söt att jag bara orkade halva..
15 dec, 2012 14:24 |
|
Neeyum
Elev |
jag har fått ett erbjudande om att vara halv fodervärd på en d-ponny som är välutbildad och jättefin men jag trivs inte på stallet hon står på och jag känner inte hon jag ska dela med och uuughhh beslutsångest <///3
15 dec, 2012 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen