@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av JosefinFini: OMG den är så fin!! c': Multicon trailern älska ♥ ♥ Underbar alltså!! Jag måste hitta någon som vill åka dit med mig, nu! OMG multicon JAG VILL DIT...C: Åk dit med mig!! Spoiler: Tryck här för att visa! 8D Hhahahah sure thing !! 8D hoppassss jag får åka diiit o: speech! 15 dec, 2012 11:50 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av JosefinFini: OMG den är så fin!! c': Multicon trailern älska ♥ ♥ Underbar alltså!! Jag måste hitta någon som vill åka dit med mig, nu! OMG multicon JAG VILL DIT...C: Åk dit med mig!! Spoiler: Tryck här för att visa! 8D Hhahahah sure thing !! 8D hoppassss jag får åka diiit o: Ja, det vore jätteroligt att träffa dig!! ♥ ![]()
15 dec, 2012 11:51 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag dricker julmust.
15 dec, 2012 12:17 |
|
Pixie
Elev |
Det var några i skolan som ville förbjuda att bjuda barnen på pepparkakor för att det var rasistiskt.
Alltså. Ska dom förbjuda marsipanfigurer också - för det är vitt? Då kanske dom vita tycker det är rasistiskt att folk äter upp en. Nej vet ni vad? Jag tror världen håller på att gå under. Kan inte ALLA få vad dom vill ha? Både pepparkakor och marsipan? Eller är man rasist om man gillar att äta pepparkakor? Jag förstår mig inte på skolan.
15 dec, 2012 12:33 |
|
Li
Biträdande rektor |
Kolla Weasleys vassa vintervaror
without something there is no nothing 15 dec, 2012 13:21 |
|
Twix
Elev |
Min dator är döende :''''''(((
rip Rolf 15 dec, 2012 13:25 |
|
Pixie
Elev |
15 dec, 2012 13:26 |
|
Maisan
Elev |
15 dec, 2012 13:37 |
|
Pixie
Elev |
nu tycker jag att vi ska skicka julklappar till oss alla
ELLER IALLAFALL MIG c: ÖNSKELISTA: Sexualitetshalsdukar Pygmépuffar Badankor Random saker Jag har varit snäll att redan skickat några julklappar! Se mig som en tomte^^
15 dec, 2012 13:40 |
|
Neeyum
Elev |
alltså multicon är i sollentuna???? jag älskar livet
15 dec, 2012 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen