One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rock me är min favorit just nu!
28 dec, 2012 15:36 |
|
M4L13
Elev |
28 dec, 2012 17:53 |
|
Ginnyy
Elev |
Over again är typ övermänsklig och finaste låten som finns, okej.
Speciellt Harrys och Louis solon, just under den biten så är jag typ ostörbar. Alltså nej jag dör bara jag tänker på hur bra den är. Hejdå
28 dec, 2012 18:05 |
|
Neeyum
Elev |
HAHAHAHHHAHAHSKFHDSGHG 28 dec, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
AHAHA, YOU READ MY MIND GIRL, tänkte precis lägga in den där videon XD 28 dec, 2012 19:54 |
|
Quidditch
Elev |
29 dec, 2012 21:08 |
|
Ellinor
Elev |
SHADOW PIIICOOOO omfg har sett den minst 1234567890 gånger under det senaste dygnet, tröttnar aldrig
"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 30 dec, 2012 00:25 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D När man drömmer om någon betyder det att den personen tänker på en ;D 31 dec, 2012 17:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Haha, rekord. Jag har drömt om Harry hela förra veckan sedan typ tisdags/onsdags + idag. Wtf. x'D När man drömmer om någon betyder det att den personen tänker på en ;D Fast han vet ju inte vem jag är. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen