@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyWeasley1
Elev |
Har ingen skrivare... När jag visade min mamma ropade hon: Du är galen! Hihi 14 dec, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Vilken deprimerande kväll
14 dec, 2012 22:58 |
|
Neeyum
Elev |
14 dec, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga... Håller med... Fast ändå inte, men samtidgt så gör jag det. Jag kan tycka att vita är för känsliga ibland. 14 dec, 2012 23:03 |
|
stellaa
Elev |
14 dec, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Någon här som fangirlar Gary Oldman lika mycket som jag?
14 dec, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga... Spoiler: Tryck här för att visa! 14 dec, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga... Spoiler: Tryck här för att visa! Kunnde inte ha sagt det bättre själv... 14 dec, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kunnde inte ha sagt det bättre själv... Why well, thank you! Skrivet av Borttagen: Någon här som fangirlar Gary Oldman lika mycket som jag? I DO I DO I DO. *räcker upp handen* *drools* 14 dec, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kunnde inte ha sagt det bättre själv... Why well, thank you! Skrivet av Borttagen: Någon här som fangirlar Gary Oldman lika mycket som jag? I DO I DO I DO. *räcker upp handen* *drools* Yeees!!! Jag vet att det finns folk som gillar honom, men hittar aldrig någon! Fast, jag måste säga att jag började fangirla "på riktigt" när den nyaste batman filmen kom ut. He was so... wonderful! 14 dec, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen