Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9286 9287 9288 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av GinnyWeasley1:
Har nyss skrivit ner hela Periodiska Systemet på papper.

Orka. o.o Varför inte ta en bild från Google och skriva ut?


Har ingen skrivare...
När jag visade min mamma ropade hon: Du är galen!
Hihi

14 dec, 2012 22:52

Borttagen

Avatar


Vilken deprimerande kväll

14 dec, 2012 22:58

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga...

vad menar du?

14 dec, 2012 22:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga...

Håller med... Fast ändå inte, men samtidgt så gör jag det. Jag kan tycka att vita är för känsliga ibland.

14 dec, 2012 23:03

stellaa
Elev

Avatar


gäsp
det är typ storm här!! D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

14 dec, 2012 23:04

Borttagen

Avatar


Någon här som fangirlar Gary Oldman lika mycket som jag?

14 dec, 2012 23:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga...


Spoiler:
Tryck här för att visa!Själv tycker jag att det antagligen inte ens är invandrare som håller på. Det är de som vill "hjälpa till" så att invandrare inte känner sig kränkta och så som förstör mest imo.

Liksom, det som har hänt på sistone. Det var ju inte ens invandrare som tog illa upp utan folk som TYCKTE att invandrare KUNDE ta illa upp av det. Invandrare har alltså inte gjort något egentligen. Och ändå är det de som får ta smällen, typ.

Just sayin'.

14 dec, 2012 23:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Ibland tycker jag att de svarta är lite för känsliga...


Spoiler:
Tryck här för att visa!Själv tycker jag att det antagligen inte ens är invandrare som håller på. Det är de som vill "hjälpa till" så att invandrare inte känner sig kränkta och så som förstör mest imo.

Liksom, det som har hänt på sistone. Det var ju inte ens invandrare som tog illa upp utan folk som TYCKTE att invandrare KUNDE ta illa upp av det. Invandrare har alltså inte gjort något egentligen. Och ändå är det de som får ta smällen, typ.

Just sayin'.

Kunnde inte ha sagt det bättre själv...

14 dec, 2012 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Kunnde inte ha sagt det bättre själv...


Why well, thank you!

Skrivet av Borttagen:
Någon här som fangirlar Gary Oldman lika mycket som jag?


I DO I DO I DO. *räcker upp handen*
*drools*

14 dec, 2012 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Kunnde inte ha sagt det bättre själv...


Why well, thank you!

Skrivet av Borttagen:
Någon här som fangirlar Gary Oldman lika mycket som jag?


I DO I DO I DO. *räcker upp handen*
*drools*

Yeees!!!
Jag vet att det finns folk som gillar honom, men hittar aldrig någon! Fast, jag måste säga att jag började fangirla "på riktigt" när den nyaste batman filmen kom ut. He was so... wonderful!

14 dec, 2012 23:12

1 2 3 ... 9286 9287 9288 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.