@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAg hatar Treo tabbleter. För det första:
Man får aldrig upp den där konstiga förpacknigen. för det andra: Det är su fruktansvärt äckligt at den nästan är värt att ha ont i huvuvdet. 14 dec, 2012 21:24 |
|
Afturelding
Elev |
Var tvungen att bada katten förut, och nu skäms han så fruktansvärt för att han är blöt så han gömmer sig under soffan. Stackarn x)
![]() ![]()
14 dec, 2012 21:29 |
|
Ginny00
Elev |
Medans folk stannar uppe och äter godis tänker jag sova. Orkar inte tänka mer.
14 dec, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag seriöst kommer att spricka. Det änns så åtminstone x)
Min mage är överfull och jag proppade i mig ännu ett fat med chips. åh. 14 dec, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
är trött borde sovaXD
14 dec, 2012 22:04 |
|
M4L13
Elev |
FYFAN ASSÅ VARFÖR SKULLE NÅGON VILJA SKJUTA BARN I EN SKOLA FÖR!? MINST 20 BARN DÖDADE
FYFAN SLUTA SLUTA NU Q_Q
14 dec, 2012 22:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av _SanD_: Jag ska vakna klockan 6 imorgon.. Jag vaknar klockan 6 varenda dag förutom på måndagar och på helgerna. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
I think I just fell in love with Tom Hiddleston...
#sorrynotsorry 14 dec, 2012 22:10 |
|
luckyBella
Elev |
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MÄNSKLIGHETEN. FINNS INGEN RÄTTVISA. ÄVEN FAST 'VÄRLDEN ÄR ORÄTTVIS' BETYDER DET INTE ATT DEN INTE BORDE DET.
Jag är så upprörd nu, jag orkar inte med det här
14 dec, 2012 22:14 |
|
IamAK
Elev |
har riktigt ont i halsmandlarna
14 dec, 2012 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen