@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
14 dec, 2012 19:35 |
|
Ginnyy
Elev |
Fort hjälp mig bestämma ämna till min uppsats i religion. Ska den handla om fandoms i allmänhet, Harry potter-fandomen eller directioners?
14 dec, 2012 19:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
NÄSTA SOMMAR ÄR DET DAGS FÖR MULTICON 2013, WOOP WOOP without something there is no nothing 14 dec, 2012 19:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Fort hjälp mig bestämma ämna till min uppsats i religion. Ska den handla om fandoms i allmänhet, Harry potter-fandomen eller directioners? Potterfandomen! 14 dec, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
hmm, måste nog skriva på min profil att jag har blivit en Gleek…
14 dec, 2012 19:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginnyy: Fort hjälp mig bestämma ämna till min uppsats i religion. Ska den handla om fandoms i allmänhet, Harry potter-fandomen eller directioners? Potterfandomen! I could... Men... directioners kan kännas mer som en sekt, så kan dra fler kopplingar där.. Dessutom är jag väldigt intresserad av att höra vad min lärare har att säga om ifall jag jämför Harry Styles med en gud...
14 dec, 2012 19:46 |
|
M4L13
Elev |
HEY HO HERE SHE GOES
EITHER A LITTLE TO HIGH OCR A LITTLE TOO LOW GOT NO SELF-ESTEEM OR VERTIGO CAUSE SHE THINKS SHE'S MADE OF CANDYYYYY
14 dec, 2012 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Fort hjälp mig bestämma ämna till min uppsats i religion. Ska den handla om fandoms i allmänhet, Harry potter-fandomen eller directioners? Directioners. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 19:51 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
14 dec, 2012 19:57 |
|
Ginny00
Elev |
Jag önskar jag hade en riktigt bra bok att läsa..
14 dec, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen