One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: http://www.sugarscape.com/main-topics/celebrities/805773/taylor-swift-receives-singing-telegram-harry-styles-christmas Jag tycker inte det här låter som att de har gjort slut och vem hittar jag i one direction tråden om inte amanda... HAHAHAHHAA amandis du ska vara källkritisk!!! Konstigt att du hittade mig här. Jag är jätte källkritisk! Sugarscape har alltid rätt!
28 dec, 2012 14:16 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: http://www.sugarscape.com/main-topics/celebrities/805773/taylor-swift-receives-singing-telegram-harry-styles-christmas Jag tycker inte det här låter som att de har gjort slut och vem hittar jag i one direction tråden om inte amanda... HAHAHAHHAA amandis du ska vara källkritisk!!! Konstigt att du hittade mig här. Jag är jätte källkritisk! Sugarscape har alltid rätt! SUGARSCAPE ♥33333333333
28 dec, 2012 14:43 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: http://www.sugarscape.com/main-topics/celebrities/805773/taylor-swift-receives-singing-telegram-harry-styles-christmas Jag tycker inte det här låter som att de har gjort slut och vem hittar jag i one direction tråden om inte amanda... HAHAHAHHAA amandis du ska vara källkritisk!!! Konstigt att du hittade mig här. Jag är jätte källkritisk! Sugarscape har alltid rätt! SUGARSCAPE ♥33333333333 Sugarscape är bäst! ♥
28 dec, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Vilken är eran favoritlåt?
28 dec, 2012 14:58 |
|
Pixie
Elev |
28 dec, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Den är jättebra, sitter och lyssnar på den nu 28 dec, 2012 15:16 |
|
hyperion
Elev |
Säger också Over Again. Mest just för Louis part i den, because omfg. Älskar även Rock Me, Moments och More Than This. Och deras cover, återigen för Louis och Nialls delar... Och Harrys. NÄ ALLAS OKEJ, av Use Somebody är helt... ÅH.
![]()
28 dec, 2012 15:22 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken är eran favoritlåt? truly madly deeply eller irresistible! 28 dec, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
haylor är fake.
28 dec, 2012 15:29 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Truly madly deeply, over again, they don't know about us, moments. Vilken är eran favoritlåt? Viste ni att Ed Sheeran har sagt att moments handlar om en tjej som håller på att dö och hennes pojkvän som tänker begå självmord?? Eller något sådant...
28 dec, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen