@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag skrev "Läs min blogg!" + en gif på anslagstavlan. Nu har någon sagt: Inte så bra blogg..V Känns ju bra..ELLER INTE Åh. Jag fixar! Edit: jag bara skojade, någon har redan gjort det. ;( 14 dec, 2012 08:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-14 kl. 08:24
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Celest Gaunt: Tack haha Skrivet av Borttagen: Celest Gaunt: Åh, 0 - 0 Men eftersom killarna i klassen vann med 3 - 0 vann hela klassen ;P Så nu är vi i final. Wiee De är ju positivt! Bra kämpat! 14 dec, 2012 08:21 |
|
Caius
Elev |
Finner det jävligt kul att vissa av mina inlägg är det bara folk ifrån Ravenclaw som gillar och vissa andra är det bara folk ifrån Gryffindor som gillar, lol. XD
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 dec, 2012 08:43 |
|
Borttagen
|
Jag och min kille kom fram till att vi borde "skaffa" en månad till så att alla nästa år kunde snacka lika mycket om 13/13/13. Att hitta på namnet var svårare...
Han föreslog December + 1. Personligen tycker jag att December 2.0 låter coolare. *ingen fantasi sådär* 14 dec, 2012 09:34 |
|
Aleander
Elev |
Vill: Ligga hemma och kolla på Doctor Who för jag håller på att bli sjuk.
Istället: Är i skolan, på en högst onödig dag. Borde: Plugga. Gör: Tumblr. Tardisinreichenbach & Schues-shoes 14 dec, 2012 09:51 |
|
EmahS
Elev |
14 dec, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Mitt nya rum är rosa... pastellrosa, but still. Varför?
14 dec, 2012 10:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 dec, 2012 10:59 |
|
_Lizzan_
Elev |
Jag är på mugglis! XD
Å ser på: I<3Beau! Janoskians forever! 14 dec, 2012 11:02 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 dec, 2012 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen