@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag borde sova. Plugga. Planera upplägget för morgondagens plugg. eeeh. eeheheh
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 dec, 2012 02:07 |
|
Borttagen
|
Jag borde nog gå och lägga mig innan jag blir helt deprimerad... godnatt mugglis.
14 dec, 2012 02:21 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker om att vara vaken tidigt på morgonen och ligga och mugglisa c:
14 dec, 2012 06:09 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Celest Gaunt: Åh, 0 - 0 Men eftersom killarna i klassen vann med 3 - 0 vann hela klassen ;P Så nu är vi i final. Wiee De är ju positivt! Bra kämpat! 14 dec, 2012 06:36 |
|
Ginny00
Elev |
Finns det någon Mugglis som vill spela Ruzzle med mig? Jag heter jhagdahl
14 dec, 2012 06:40 |
|
MizzNina
Elev |
Om någon hade sagt till mig för två månader sen att jag skulle sitta i en timme på luciadagen och förfärdiga ett tomteskägg av garn, till en docka. Så hade jag förmodligen trott att någon hittade på......
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2012 06:52 |
|
Solkatten
Elev |
Ska baka knäck idag när jag kommer hem från skolan. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 06:54 |
|
Pixie
Elev |
Jag skrev "Läs min blogg!" + en gif på anslagstavlan.
Nu har någon sagt: Inte så bra blogg..V Känns ju bra..ELLER INTE
14 dec, 2012 06:56 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 06:58 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 dec, 2012 08:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen