Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9269 9270 9271 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Jinora
Elev

Avatar

+1


69 tummar nu

14 dec, 2012 00:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Depeche Mode ♥
Lugnar alltid ner mig.


Ett grymt bra band! Fast lyssnar bara på dom när jag är glad, ^^



Ohja!
Jag lyssnar lite både och. Oftast när jag städar för när jag var liten så hade mamma alltid Depeche Mode eller Electric Light Orchestra på. Det sitter nog i, haha


Åh jag älskar ELO! Tröttnar aldrig på att höra "Living thing"
Haha "I just can't get enough" är min städlåt, blir alltid så pigg när jag hör den ^^

14 dec, 2012 00:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Depeche Mode ♥
Lugnar alltid ner mig.


Ett grymt bra band! Fast lyssnar bara på dom när jag är glad, ^^



Ohja!
Jag lyssnar lite både och. Oftast när jag städar för när jag var liten så hade mamma alltid Depeche Mode eller Electric Light Orchestra på. Det sitter nog i, haha


Åh jag älskar ELO! Tröttnar aldrig på att höra "Living thing"
Haha "I just can't get enough" är min städlåt, blir alltid så pigg när jag hör den ^^


Bra musiksmak ser jag
Confusing är nog min favorit med ELO. Fast de flesta piggar upp mig så alla är nog favoriter.

Oh. I just can't get enough! Man kan typ inte sitta still. Eller hålla tyst. Fast jag brukar mest städa till Enjoy the Silence och sen just I just can't get enough ^^

14 dec, 2012 00:48

Borttagen

Avatar


InspiredPsycho
Jag kan inga namn på ELOs låtar, haha. Började lyssna på dom på Spotify för nått år sen och jag kan sjunga väldigt många utan att veta vad dom heter ^^

"Never let me down again" med Depeche Mode är också bra att städa till Och mysig att lyssna på annars också!

14 dec, 2012 00:54

Borttagen

Avatar


wertez
Aha! Ser man på ^^ coolt ju! Att kunna sjunga utan att kunna namnet alltså.

Den också! Fast vissa är deprimerande. Som Blasphemous Rumours eller Precious t ex. Den typ snor all kraft från mig och jag kan inte städa längre, haha.

14 dec, 2012 00:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
wertez
Aha! Ser man på ^^ coolt ju! Att kunna sjunga utan att kunna namnet alltså.

Den också! Fast vissa är deprimerande. Som Blasphemous Rumours eller Precious t ex. Den typ snor all kraft från mig och jag kan inte städa längre, haha.


En jobbig grej med musik är att vissa band som jag lyssnar på, en gång fick mig att må jättebra, men så händer det jobbiga saker i livet och så lyssnar man på musiken för att bli uppiggad men sen kopplar man ju alla negativa händelser till vissa låtar, om du förstår vad jag menar?
Har en skiva med Depeche Mode som jag inte kan lyssna på längre utan att må dåligt. Samma sak med min absoluta favoritartist, Bob Dylan och det är så jävla synd!

14 dec, 2012 01:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
wertez
Aha! Ser man på ^^ coolt ju! Att kunna sjunga utan att kunna namnet alltså.

Den också! Fast vissa är deprimerande. Som Blasphemous Rumours eller Precious t ex. Den typ snor all kraft från mig och jag kan inte städa längre, haha.


En jobbig grej med musik är att vissa band som jag lyssnar på, en gång fick mig att må jättebra, men så händer det jobbiga saker i livet och så lyssnar man på musiken för att bli uppiggad men sen kopplar man ju alla negativa händelser till vissa låtar, om du förstår vad jag menar?
Har en skiva med Depeche Mode som jag inte kan lyssna på längre utan att må dåligt. Samma sak med min absoluta favoritartist, Bob Dylan och det är så jävla synd!



Jag förstår precis.
Jag undviker att lyssna på vissa låtar som en gång var favoriter för att de påminner om dåliga saker. Och man vill helst inte "hamna" där igen typ. Det är verkligen jättesynd att det ska vara så

14 dec, 2012 01:06

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag älskar verkligen musiken de har i House lr ja låtarna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

14 dec, 2012 01:21

Borttagen

Avatar


Snape on the plane

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2F6066497_460s.jpg

14 dec, 2012 01:33

Luna Chang
Elev

Avatar


Gaaaah!! Jag borde verkligen sova.. But i cant.

Hej

14 dec, 2012 01:57

1 2 3 ... 9269 9270 9271 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.