@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
69 tummar nu
14 dec, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Depeche Mode ♥ Lugnar alltid ner mig. Ett grymt bra band! Fast lyssnar bara på dom när jag är glad, ^^ Ohja! Jag lyssnar lite både och. Oftast när jag städar för när jag var liten så hade mamma alltid Depeche Mode eller Electric Light Orchestra på. Det sitter nog i, haha Åh jag älskar ELO! Tröttnar aldrig på att höra "Living thing" Haha "I just can't get enough" är min städlåt, blir alltid så pigg när jag hör den ^^ 14 dec, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Depeche Mode ♥ Lugnar alltid ner mig. Ett grymt bra band! Fast lyssnar bara på dom när jag är glad, ^^ Ohja! Jag lyssnar lite både och. Oftast när jag städar för när jag var liten så hade mamma alltid Depeche Mode eller Electric Light Orchestra på. Det sitter nog i, haha Åh jag älskar ELO! Tröttnar aldrig på att höra "Living thing" Haha "I just can't get enough" är min städlåt, blir alltid så pigg när jag hör den ^^ Bra musiksmak ser jag Confusing är nog min favorit med ELO. Fast de flesta piggar upp mig så alla är nog favoriter. Oh. I just can't get enough! Man kan typ inte sitta still. Eller hålla tyst. Fast jag brukar mest städa till Enjoy the Silence och sen just I just can't get enough ^^ 14 dec, 2012 00:48 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Jag kan inga namn på ELOs låtar, haha. Började lyssna på dom på Spotify för nått år sen och jag kan sjunga väldigt många utan att veta vad dom heter ^^ "Never let me down again" med Depeche Mode är också bra att städa till 14 dec, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
wertez
Aha! Ser man på ^^ coolt ju! Att kunna sjunga utan att kunna namnet alltså. Den också! Fast vissa är deprimerande. Som Blasphemous Rumours eller Precious t ex. Den typ snor all kraft från mig och jag kan inte städa längre, haha. 14 dec, 2012 00:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: wertez Aha! Ser man på ^^ coolt ju! Att kunna sjunga utan att kunna namnet alltså. Den också! Fast vissa är deprimerande. Som Blasphemous Rumours eller Precious t ex. Den typ snor all kraft från mig och jag kan inte städa längre, haha. En jobbig grej med musik är att vissa band som jag lyssnar på, en gång fick mig att må jättebra, men så händer det jobbiga saker i livet och så lyssnar man på musiken för att bli uppiggad men sen kopplar man ju alla negativa händelser till vissa låtar, om du förstår vad jag menar? Har en skiva med Depeche Mode som jag inte kan lyssna på längre utan att må dåligt. Samma sak med min absoluta favoritartist, Bob Dylan och det är så jävla synd! 14 dec, 2012 01:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: wertez Aha! Ser man på ^^ coolt ju! Att kunna sjunga utan att kunna namnet alltså. Den också! Fast vissa är deprimerande. Som Blasphemous Rumours eller Precious t ex. Den typ snor all kraft från mig och jag kan inte städa längre, haha. En jobbig grej med musik är att vissa band som jag lyssnar på, en gång fick mig att må jättebra, men så händer det jobbiga saker i livet och så lyssnar man på musiken för att bli uppiggad men sen kopplar man ju alla negativa händelser till vissa låtar, om du förstår vad jag menar? Har en skiva med Depeche Mode som jag inte kan lyssna på längre utan att må dåligt. Samma sak med min absoluta favoritartist, Bob Dylan och det är så jävla synd! Jag förstår precis. Jag undviker att lyssna på vissa låtar som en gång var favoriter för att de påminner om dåliga saker. Och man vill helst inte "hamna" där igen typ. Det är verkligen jättesynd att det ska vara så 14 dec, 2012 01:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 dec, 2012 01:21 |
|
Borttagen
|
14 dec, 2012 01:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Gaaaah!! Jag borde verkligen sova.. But i cant.
Hej 14 dec, 2012 01:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen