@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥ Usch jag hatar Taylor Swift HON SNODDE MIN HARRY Jag tycker det är rätt lågt att hata Taylor för att hon blivit ihop med en av världens populäraste killar... själv bryr jag mig inte alls. Jag bryr mig knappt om henne, jag gillar bara en del av hennes låtar. Jag gillade inte henne innan heller, och jag vill inte ta upp alla anledningar igen. Men okej Det är väl rätt normalt att inte gilla den som är tillsammans med den man är kär i? Och jag har en stooooooooooor crush på Harry. För stor. Jo javisst, men med tanke på att världen består av 99 procent Taylor Swift-hatare just nu vill jag bara stöna eftersom man knappt vågar nämna henne.. Jag tror snarare det är på 50/50 Men aja, de som gillar henne får väl gilla henne. Typ hela fb/twitter är full av 'happy birthday taylor swift, love you!!!' såatteh well slutdiskuterat Taylor får sådana meddelanden på sin födelsedag, One Direction får de 24/7. 13 dec, 2012 17:04 |
|
Somnium
Elev |
Jag är lite smått trög ibland så.... Någon som kan svaret på dagens lucka? xD
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
13 dec, 2012 17:05 |
|
Solkatten
Elev |
Kom hem för inte så längesen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2012 17:09 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill se på Gleeee.
13 dec, 2012 17:10 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Somnium: Jag är lite smått trög ibland så.... Någon som kan svaret på dagens lucka? xD Spoiler: Tryck här för att visa!
13 dec, 2012 17:12 |
|
Solkatten
Elev |
Klarade dagens lucka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2012 17:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
13 dec, 2012 17:18 |
|
Solkatten
Elev |
Lasange till kvällsmat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2012 17:35 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag nog hjälpa till med maten c:
13 dec, 2012 17:40 |
|
joel9324
Elev |
13 dec, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen