@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celest Gaunt: Vi hade fotbollskupp. Och det skulle vara 5 tjejer på planen.Bandykupp idag... Jag kommer absolut dö.. Vi är bara 2 tjejer i som anmält oss, och de måste vara minst två tjejer på planen hela tiden... Men vi tar dem ändå! Tagga tagga tagga tagga! Vi var sju tjejer i skolan. Två klagade på förkylnimg (men en av dem kunde hjula och göra armhävningar -.-). Vi var fem som fick spela hela tiden... Inte kul... Jag dog idag. Vi förlorade viktigaste matchen mot vår ärke-fiende-klass.... sedan så slog vi en klass i årskursen över med 6-0. Sedan förlorade vi två matcher emot årskursen över... Sedan spelade vi oavgjort med de laget från årskursen över som vann allting... De kunde ha varit värre! Hur gick de för er? 13 dec, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
wertez
Jag är mer eller mindre tvungen att bo här. Men ja... det är läskigt. Ibland när jag hör sirener så får jag för mig att det har hänt något. Fast det är nåt annat XD 13 dec, 2012 16:38 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nu är jag klar med alla julklappar
without something there is no nothing 13 dec, 2012 16:39 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥ Usch jag hatar Taylor Swift HON SNODDE MIN HARRY
13 dec, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
oh DAMN jag behöver fixa julklappar
13 dec, 2012 16:40 |
|
EmahS
Elev |
Musikhjälpen är inte bra för mina känslor. Ligger i soffan och gråter pga att en snubbe köpte en falafel för 4500kr som han ville att de gav till någon random eftersom han själv inte kunde åka till Malmö. SÅ FINT!!!
13 dec, 2012 16:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥ Usch jag hatar Taylor Swift HON SNODDE MIN HARRY Jag tycker det är rätt lågt att hata Taylor för att hon blivit ihop med en av världens populäraste killar... själv bryr jag mig inte alls. Jag bryr mig knappt om henne, jag gillar bara en del av hennes låtar. 13 dec, 2012 16:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥ Usch jag hatar Taylor Swift HON SNODDE MIN HARRY Jag tycker det är rätt lågt att hata Taylor för att hon blivit ihop med en av världens populäraste killar... själv bryr jag mig inte alls. Jag bryr mig knappt om henne, jag gillar bara en del av hennes låtar. Jag gillade inte henne innan heller, och jag vill inte ta upp alla anledningar igen. Men okej Det är väl rätt normalt att inte gilla den som är tillsammans med den man är kär i? Och jag har en stooooooooooor crush på Harry. För stor.
13 dec, 2012 16:59 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥ Usch jag hatar Taylor Swift HON SNODDE MIN HARRY Jag tycker det är rätt lågt att hata Taylor för att hon blivit ihop med en av världens populäraste killar... själv bryr jag mig inte alls. Jag bryr mig knappt om henne, jag gillar bara en del av hennes låtar. Jag gillade inte henne innan heller, och jag vill inte ta upp alla anledningar igen. Men okej Det är väl rätt normalt att inte gilla den som är tillsammans med den man är kär i? Och jag har en stooooooooooor crush på Harry. För stor. Jo javisst, men med tanke på att världen består av 99 procent Taylor Swift-hatare just nu vill jag bara stöna eftersom man knappt vågar nämna henne.. 13 dec, 2012 17:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥ Usch jag hatar Taylor Swift HON SNODDE MIN HARRY Jag tycker det är rätt lågt att hata Taylor för att hon blivit ihop med en av världens populäraste killar... själv bryr jag mig inte alls. Jag bryr mig knappt om henne, jag gillar bara en del av hennes låtar. Jag gillade inte henne innan heller, och jag vill inte ta upp alla anledningar igen. Men okej Det är väl rätt normalt att inte gilla den som är tillsammans med den man är kär i? Och jag har en stooooooooooor crush på Harry. För stor. Jo javisst, men med tanke på att världen består av 99 procent Taylor Swift-hatare just nu vill jag bara stöna eftersom man knappt vågar nämna henne.. Jag tror snarare det är på 50/50 Men aja, de som gillar henne får väl gilla henne. Typ hela fb/twitter är full av 'happy birthday taylor swift, love you!!!' såatteh well slutdiskuterat
13 dec, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen