One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erik potter123
Elev |
jag är den ända killen som tycker dom är bra
Spoiler:
Tryck här för att visa! 25 dec, 2012 16:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av erik potter123: jag är den ända killen som tycker dom är bra Det finns fler killar som tycker dem är bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 dec, 2012 16:42 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av erik potter123: jag är den ända killen som tycker dom är bra Det finns fler killar som tycker dem är bra. va? finns det Spoiler:
Tryck här för att visa! 25 dec, 2012 16:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av erik potter123: Skrivet av Solkatten: Skrivet av erik potter123: jag är den ända killen som tycker dom är bra Det finns fler killar som tycker dem är bra. va? finns det Såklart? Du tror väl inte att du är den enda killen i hela världen som tycker dem är bra? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 dec, 2012 16:43 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av erik potter123: Skrivet av Solkatten: Skrivet av erik potter123: jag är den ända killen som tycker dom är bra Det finns fler killar som tycker dem är bra. va? finns det Såklart? Du tror väl inte att du är den enda killen i hela världen som tycker dem är bra? xD nee men på mugglis Spoiler:
Tryck här för att visa! 25 dec, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
................ vad gör jag här
25 dec, 2012 16:46 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av erik potter123: Skrivet av Solkatten: Skrivet av erik potter123: Skrivet av Solkatten: Skrivet av erik potter123: jag är den ända killen som tycker dom är bra Det finns fler killar som tycker dem är bra. va? finns det Såklart? Du tror väl inte att du är den enda killen i hela världen som tycker dem är bra? xD nee men på mugglis nejdå Ronald Weasley 25 dec, 2012 16:54 |
|
Ronald Weasley
Elev |
^ Yes!!!
25 dec, 2012 16:55 |
|
scarhead
Lärare |
25 dec, 2012 17:18 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av scarhead: friendly reminder (nu har han inte mugglis menmen) MIN CRUSH SA ATT DE ÄR HELT OKEJ DIN CRUSH, DID HE, OMGOMGOMG L O V E
25 dec, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen