@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. Hahaha XD Min kompis har en teori om det där. Alla tror att vi dör den 21a. Den 22a vaknar vi och alla är glada och säger att de överlevde. Och då kommer Zombieapokalypsen Haha! Det sa min kompis också, han snackar alltid om Zombieapokalypsen xD För mig får det gärna hända, bara det är såna som går sakta och inte springer! Precis! Såna som går sakta är nog lättare att springa ifrån och så, haha. Haha, vi får väl vänta och se helt enkelt Överlever vi nu så har vi 2036 att se fram emot. Och säkert minst fyra andra datum innan också.. 13 dec, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD 13 dec, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD Haha alltså när det blir strömavbrott eller ifall Internet slutar fungera ett tag här hemma så är min första tanke att "nej nu händer det" och inte att det blir fel ibland eller att det är världens snöstorm ute och påverkar allt. Är lite väl paranoid känner jag xD Men man läser så mycket om undergångar och dylikt så det är kanske inte så konstigt ^^ 13 dec, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Jag kan komma på jättekonstiga frågor ibland.
Typ: OM livet var en vattenmelon, skulle man dö när man kom ut till skalet, eller när man var i mitten? 13 dec, 2012 15:07 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har ätit typ tre lussebullar, tre pepparkakor, tre koppar varm choklad, OCH lunch idag.
mm hej skuldkänslor 13 dec, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD Haha alltså när det blir strömavbrott eller ifall Internet slutar fungera ett tag här hemma så är min första tanke att "nej nu händer det" och inte att det blir fel ibland eller att det är världens snöstorm ute och påverkar allt. Är lite väl paranoid känner jag xD Men man läser så mycket om undergångar och dylikt så det är kanske inte så konstigt ^^ Haha Jag bor inte så långt ifrån Forsmark. Så ibland sitter jag och undrar "Tänk om i mitt fall blir det Forsmark som 'går sönder' och det kommer påverka mig och det är så JAG dör?" 13 dec, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD Haha alltså när det blir strömavbrott eller ifall Internet slutar fungera ett tag här hemma så är min första tanke att "nej nu händer det" och inte att det blir fel ibland eller att det är världens snöstorm ute och påverkar allt. Är lite väl paranoid känner jag xD Men man läser så mycket om undergångar och dylikt så det är kanske inte så konstigt ^^ Haha Jag bor inte så långt ifrån Forsmark. Så ibland sitter jag och undrar "Tänk om i mitt fall blir det Forsmark som 'går sönder' och det kommer påverka mig och det är så JAG dör?" Åh usch skulle nog aldrig vilja bo i närheten där. Min paranoia skulle nog bara bli värre haha. Fast om det skulle hända något med Forsmark så blir jag nog påverkad av det ändå, trots att jag inte bor i närheten. Läskigt det där 13 dec, 2012 16:23 |
|
MizzNina
Elev |
Det luktar gott på mitt rum.
Jag tror jag vill klippa av mig håret igen. Det var längesen jag hade kortare hår nu. Jag borde kapa av det 2 decimeter eller så. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 dec, 2012 16:25 |
|
Ginny00
Elev |
Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥
13 dec, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen