Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9258 9259 9260 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade.

Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar.


Hahaha XD
Min kompis har en teori om det där. Alla tror att vi dör den 21a. Den 22a vaknar vi och alla är glada och säger att de överlevde. Och då kommer Zombieapokalypsen


Haha! Det sa min kompis också, han snackar alltid om Zombieapokalypsen xD
För mig får det gärna hända, bara det är såna som går sakta och inte springer!


Precis! Såna som går sakta är nog lättare att springa ifrån och så, haha.



Haha, vi får väl vänta och se helt enkelt
Överlever vi nu så har vi 2036 att se fram emot.


Och säkert minst fyra andra datum innan också..

13 dec, 2012 14:50

Borttagen

Avatar



InspiredPsycho
Precis... och varje gång kommer jag vara lika nervös haha!

13 dec, 2012 14:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

InspiredPsycho
Precis... och varje gång kommer jag vara lika nervös haha!


Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD

13 dec, 2012 14:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

InspiredPsycho
Precis... och varje gång kommer jag vara lika nervös haha!


Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD


Haha alltså när det blir strömavbrott eller ifall Internet slutar fungera ett tag här hemma så är min första tanke att "nej nu händer det" och inte att det blir fel ibland eller att det är världens snöstorm ute och påverkar allt.
Är lite väl paranoid känner jag xD Men man läser så mycket om undergångar och dylikt så det är kanske inte så konstigt ^^

13 dec, 2012 15:05

Borttagen

Avatar


Jag kan komma på jättekonstiga frågor ibland.
Typ:
OM livet var en vattenmelon, skulle man dö när man kom ut till skalet, eller när man var i mitten?

13 dec, 2012 15:07

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har ätit typ tre lussebullar, tre pepparkakor, tre koppar varm choklad, OCH lunch idag.

mm hej skuldkänslor

13 dec, 2012 15:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

InspiredPsycho
Precis... och varje gång kommer jag vara lika nervös haha!


Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD


Haha alltså när det blir strömavbrott eller ifall Internet slutar fungera ett tag här hemma så är min första tanke att "nej nu händer det" och inte att det blir fel ibland eller att det är världens snöstorm ute och påverkar allt.
Är lite väl paranoid känner jag xD Men man läser så mycket om undergångar och dylikt så det är kanske inte så konstigt ^^


Haha alla är vi nog smått paranoida. Vissa mer än andra.

Jag bor inte så långt ifrån Forsmark. Så ibland sitter jag och undrar "Tänk om i mitt fall blir det Forsmark som 'går sönder' och det kommer påverka mig och det är så JAG dör?"

13 dec, 2012 16:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

InspiredPsycho
Precis... och varje gång kommer jag vara lika nervös haha!


Jag med. För att även om man inte tror på det så kan man inte vara säker. Jag vaknade igår av att min lampa (som jag alltid har på när jag sover ensam) blinkade. Jag blev rädd där en stund. xD


Haha alltså när det blir strömavbrott eller ifall Internet slutar fungera ett tag här hemma så är min första tanke att "nej nu händer det" och inte att det blir fel ibland eller att det är världens snöstorm ute och påverkar allt.
Är lite väl paranoid känner jag xD Men man läser så mycket om undergångar och dylikt så det är kanske inte så konstigt ^^


Haha alla är vi nog smått paranoida. Vissa mer än andra.

Jag bor inte så långt ifrån Forsmark. Så ibland sitter jag och undrar "Tänk om i mitt fall blir det Forsmark som 'går sönder' och det kommer påverka mig och det är så JAG dör?"


Åh usch skulle nog aldrig vilja bo i närheten där. Min paranoia skulle nog bara bli värre haha.
Fast om det skulle hända något med Forsmark så blir jag nog påverkad av det ändå, trots att jag inte bor i närheten. Läskigt det där

13 dec, 2012 16:23

MizzNina
Elev

Avatar


Det luktar gott på mitt rum.

Jag tror jag vill klippa av mig håret igen. Det var längesen jag hade kortare hår nu. Jag borde kapa av det 2 decimeter eller så.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

13 dec, 2012 16:25

Ginny00
Elev

Avatar


Taylor Swift fyller år idag, så jag lyssnar på hennes bästa låtar nu ♥

13 dec, 2012 16:30

1 2 3 ... 9258 9259 9260 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.