@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Världen har gåt under xD Och JAG MISSAE DET! NEJ. Det är den 21:a Va? Alla säger ju att det var igår... Jag vet, och det stör skiten ur mig >.< Jorden kommer gå under 21/12-12 enligt Mayakalendern. ![]() ![]()
13 dec, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Världen har gåt under xD Och JAG MISSAE DET! NEJ. Det är den 21:a Va? Alla säger ju att det var igår... Jag vet, och det stör skiten ur mig >.< Jorden kommer gå under 21/12-12 enligt Mayakalendern. Japp, den 21:a är det! Googla 13 dec, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Världen har gåt under xD Och JAG MISSAE DET! NEJ. Det är den 21:a Va? Alla säger ju att det var igår... Jag vet, och det stör skiten ur mig >.< Jorden kommer gå under 21/12-12 enligt Mayakalendern. Japp, den 21:a är det! Googla *hoppar in* Jag stör mig också på att folk säger (eller nu blir det väl "sa" Hur som helst, jag tror inte på det där. Men vi får väl se nästa fredag då xD 13 dec, 2012 13:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Världen har gåt under xD Och JAG MISSAE DET! NEJ. Det är den 21:a Va? Alla säger ju att det var igår... Jag vet, och det stör skiten ur mig >.< Jorden kommer gå under 21/12-12 enligt Mayakalendern. Japp, den 21:a är det! Googla *hoppar in* Jag stör mig också på att folk säger (eller nu blir det väl "sa" Hur som helst, jag tror inte på det där. Men vi får väl se nästa fredag då xD Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. 13 dec, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. Hahaha XD Min kompis har en teori om det där. Alla tror att vi dör den 21a. Den 22a vaknar vi och alla är glada och säger att de överlevde. Och då kommer Zombieapokalypsen 13 dec, 2012 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. Hahaha XD Min kompis har en teori om det där. Alla tror att vi dör den 21a. Den 22a vaknar vi och alla är glada och säger att de överlevde. Och då kommer Zombieapokalypsen Haha! Det sa min kompis också, han snackar alltid om Zombieapokalypsen xD För mig får det gärna hända, bara det är såna som går sakta och inte springer! 13 dec, 2012 13:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
omg jag hatar den feta gubbjävlen i House!! han kmr in och bara förstör allt! jag har så svårt att ta mig igenom de här avsnitten!!
![]()
13 dec, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Världen har gåt under xD Och JAG MISSAE DET! NEJ. Det är den 21:a Va? Alla säger ju att det var igår... Jag vet, och det stör skiten ur mig >.< Jorden kommer gå under 21/12-12 enligt Mayakalendern. Japp, den 21:a är det! Googla *hoppar in* Jag stör mig också på att folk säger (eller nu blir det väl "sa" Hur som helst, jag tror inte på det där. Men vi får väl se nästa fredag då xD Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. Jaha... då får jag inte missa undergången igen xD 13 dec, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. Hahaha XD Min kompis har en teori om det där. Alla tror att vi dör den 21a. Den 22a vaknar vi och alla är glada och säger att de överlevde. Och då kommer Zombieapokalypsen Haha! Det sa min kompis också, han snackar alltid om Zombieapokalypsen xD För mig får det gärna hända, bara det är såna som går sakta och inte springer! Precis! Såna som går sakta är nog lättare att springa ifrån och så, haha. 13 dec, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha alltså det är först nu som jag märkt allas statusupptaderingar, både på fb och här, att folk säger typ "Vi överlevde!" Och sen går på om hur fel mayaindianerna hade. Jag längtar tills den 22:a. Är alltid nervös inför förutspådda domedagar. Hahaha XD Min kompis har en teori om det där. Alla tror att vi dör den 21a. Den 22a vaknar vi och alla är glada och säger att de överlevde. Och då kommer Zombieapokalypsen Haha! Det sa min kompis också, han snackar alltid om Zombieapokalypsen xD För mig får det gärna hända, bara det är såna som går sakta och inte springer! Precis! Såna som går sakta är nog lättare att springa ifrån och så, haha. Haha, vi får väl vänta och se helt enkelt Överlever vi nu så har vi 2036 att se fram emot. 13 dec, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen