@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Då heter min George 13 dec, 2012 11:42 |
|
lunas_claw
Elev |
JAG ANTECKNAR
"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 13 dec, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Är det någon här som vet mycket om cellandning och skulle kunna hjälpa mig? c:
13 dec, 2012 12:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag äta lunch
13 dec, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Jag hostar väligt mycket, och har ont i halsen. Och när jag hostar gör det ännu mer ont i halsen
13 dec, 2012 12:54 |
|
LauraTree
Elev |
Yay Fred och George ♥
13 dec, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Någon fler en jag som shippar Fred och Lee?
13 dec, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Vad söt! Är det någon ras (och i så fall vilken om man får fråga) ? Vill ha en liknande katt. De är sååå söööötaaa! 13 dec, 2012 13:04 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad söt! Är det någon ras (och i så fall vilken om man får fråga) ? Vill ha en liknande katt. De är sååå söööötaaa! Nej hon är "bara huskatt" =) Men hon har väldigt runt huvud med tjocka kinder, så den ras hon ligger närmast rent utseendemässigt är nog brittisk korthår eller Europén. Vet dock inte om det är så vanligt att de raserna är svarta. Men om du vill skaffa katt så skulle jag titta runt på katthem, svarta katter brukar tyvär inte få nya hem ![]() ![]()
13 dec, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Vad söt! Är det någon ras (och i så fall vilken om man får fråga) ? Vill ha en liknande katt. De är sååå söööötaaa! Nej hon är "bara huskatt" =) Men hon har väldigt runt huvud med tjocka kinder, så den ras hon ligger närmast rent utseendemässigt är nog brittisk korthår eller Europén. Vet dock inte om det är så vanligt att de raserna är svarta. Men om du vill skaffa katt så skulle jag titta runt på katthem, svarta katter brukar tyvär inte få nya hem Jag tänkte faktiskt adoptera en katt. Och ja, just en svart. Som tur är så ska jag börja jobba som volontär på ett katthem i Uppsala snart, så där kan jag nog hitta en svart katt och så. Tack för svaret! Din katt är otroligt söt. Men det vet du nog redan 13 dec, 2012 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen