@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag undrar varför jag inte får något Lucia relaterat i nån av mina kalendrar
Jag som ville ha en riktigt fin Lucia xD ![]()
13 dec, 2012 07:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celest Gaunt: Vi hade fotbollskupp. Och det skulle vara 5 tjejer på planen.Bandykupp idag... Jag kommer absolut dö.. Vi är bara 2 tjejer i som anmält oss, och de måste vara minst två tjejer på planen hela tiden... Men vi tar dem ändå! Tagga tagga tagga tagga! Vi var sju tjejer i skolan. Två klagade på förkylnimg (men en av dem kunde hjula och göra armhävningar -.-). Vi var fem som fick spela hela tiden... 13 dec, 2012 07:49 |
|
EmahS
Elev |
Jävla förkylning!
Orkar inte ligga hemma i soffan med feber, förkylning och ont i halsen. Är iallafall nöjd att jag vaken så jag såg luciatåget i Musikhjälpen.
13 dec, 2012 08:34 |
|
Borttagen
|
FUCK NO
13 dec, 2012 09:35 |
|
MizzNina
Elev |
Det tog bara jättelång tid att hitta lådan med mina julsaker. Men jag har hittat den och tomteluvorna har blivit framplockade.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 dec, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Världen har gåt under xD Och JAG MISSAE DET! NEJ. Det är den 21:a Va? Alla säger ju att det var igår... 13 dec, 2012 10:28 |
|
Afturelding
Elev |
13 dec, 2012 10:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Här ligger jag i min säng och plötsligt så skall jag besöka pyramiderna i en flygande bil. Jag och någon som jag inte vet vem det är vi åker dit och så plundrar vi gravarna! sedan bestämmer vi oss för att åka och göra lika dant i ett gammalt piratnäste. Vi kommer dit, tar oss förbi fällorna och upp i kyrkan där skatterna finns, jag får en as cool pilbåge! och allt är frid och fröjd. Cara as glad och så vaknar hon
att vakna kan verkligen krossa ens drömmar </3 ![]()
13 dec, 2012 11:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu har dem tre miljoner kronor i Musikhjälpen!
13 dec, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Min mage planerar att döda mig, känns det som.
Att vakna mitt i natten av att ha ont i magen är INTE okej... 13 dec, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen