Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9254 9255 9256 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
hyperion
Elev

Avatar


Skulle ha lussevaka men nu sover alla andra vad ska jag hitta på nu då....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

13 dec, 2012 04:23

Obliviate_
Elev

Avatar


Jag är så trött


13 dec, 2012 05:04

Ginny00
Elev

Avatar


Uh vill bara att klockan ska bli 01typ så att jag kan få soova..

13 dec, 2012 05:54

Borttagen

Avatar


GODMORGON!

jag fascineras av hur ni mugglisar kan sitta uppe hela natten typ. jag blir trött 10-11 tiden varje kväll så då går jag och lägger mig. 0.0

13 dec, 2012 05:59

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GODMORGON!

jag fascineras av hur ni mugglisar kan sitta uppe hela natten typ. jag blir trött 10-11 tiden varje kväll så då går jag och lägger mig. 0.0


Det är inga större problem om man inte måste upp tidigt *-)

Själv gick jag upp halv fem imorse och la mig vid elva. Ja, jag är trött men nu ska jag till jobbet. Får sova imorgon

13 dec, 2012 06:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
GODMORGON!

jag fascineras av hur ni mugglisar kan sitta uppe hela natten typ. jag blir trött 10-11 tiden varje kväll så då går jag och lägger mig. 0.0


Det är inga större problem om man inte måste upp tidigt *-)

Själv gick jag upp halv fem imorse och la mig vid elva. Ja, jag är trött men nu ska jag till jobbet. Får sova imorgon

HOW IS IT POSSIBLE??????????
jag vil också ha superduper coola superkrafter, så jag kan göra sådär

--------------------------------------------------

Nu ska jag börja göra mig klar och så drar jag iväg till skolan Det blir luciamrgon och det brukar vara hur mysigt som helst! ♥

13 dec, 2012 06:06

Ginny00
Elev

Avatar


Är fortfarande helt rosaflammig runt ögonen. Kul.

13 dec, 2012 06:39

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Bandykupp idag... Jag kommer absolut dö..
Vi är bara 2 tjejer i som anmält oss, och de måste vara minst två tjejer på planen hela tiden...

Men vi tar dem ändå! Tagga tagga tagga tagga!

13 dec, 2012 06:43

joel9324
Elev

Avatar


Juste Lucia idag. Ska bli kul och kolla på men kommer nog havlsova för jag är typ skittrött hwwhhweehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

13 dec, 2012 07:03

A.k
Elev

Avatar


Lucia...Ska spela i kyrkan. c:

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

13 dec, 2012 07:06

1 2 3 ... 9254 9255 9256 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.