@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra Önskar jag kunde hoppa på tak sådär.. =) - just like themarauder 12 dec, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Godnatt mugglis ^^
12 dec, 2012 23:35 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Godnatt mugglis ^^ Natti!! =D Ha en bra lucia imorgon! =) - just like themarauder 12 dec, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Tack dsm c:Skrivet av Borttagen: Godnatt mugglis ^^ Natti!! =D Ha en bra lucia imorgon! 12 dec, 2012 23:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av themarauder: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra Önskar jag kunde hoppa på tak sådär.. ![]()
12 dec, 2012 23:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra Önskar jag kunde hoppa på tak sådär.. Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra Önskar jag kunde hoppa på tak sådär.. Bara klättra på väggarna, svinga mellan olika sådana där pinnar och hoppa ner i hövagnar eller vad det är för ngt XD =) - just like themarauder 12 dec, 2012 23:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av themarauder: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra Önskar jag kunde hoppa på tak sådär.. Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra Önskar jag kunde hoppa på tak sådär.. Bara klättra på väggarna, svinga mellan olika sådana där pinnar och hoppa ner i hövagnar eller vad det är för ngt XD ![]()
12 dec, 2012 23:43 |
|
themarauder
Lärare |
12 dec, 2012 23:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 dec, 2012 01:45 |
|
Borttagen
|
Funderar på ifall jag ska kolla på film, läsa eller sova men kan inte bestämma mig
13 dec, 2012 01:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen