@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
JAG GILLAR EN NORRLÄNDSK POJKE FRÅN KIRUNA SOM HETER HANS I MELLANNAMN OCH HAN NAMNFÖRGREJSIMOJS ÄR OHK OCH HAN ÄR HELT UNDERBAR OCH HAN ÄR FÄRGGLAD OCH ROLIG OCH SÅ AJRHAJFJHFSA ♥
i can't <///3
12 dec, 2012 22:56 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill ha sommar....
12 dec, 2012 23:01 |
|
Li
Biträdande rektor |
I am sobbing because Shellett feels
: (((( och TUMBLR FUNKAR INTE SÅ JAG FÅR INTE DISKUTERA MED NÅGON ÅÅÅH without something there is no nothing 12 dec, 2012 23:04 |
|
Disenchanted
Elev |
12 dec, 2012 23:09 |
|
M4L13
Elev |
jaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAH
JAAAH JAG HAR ÄNTLIGEN SKICKAT MIN BAJSBIOLOGIUPPSATS TILL ÖRJANSÖRJAN NU BEHÖVER JAG INTE OROA MIG OM NÅN LÄXA LÄNGRE WOOOOOOH I'M FREEEEEEEEE
12 dec, 2012 23:14 |
|
themarauder
Lärare |
12 dec, 2012 23:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det
men grafiken är as bra ![]()
12 dec, 2012 23:24 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D =) - just like themarauder 12 dec, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Har skrivit 4 halva (lite mer, faktiskt) A4 sedan jag sist var inne. Och övat på danden. Och övat på läxan.
Yiho, FREEEEE!! 12 dec, 2012 23:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av themarauder: ja jag har kommit till Boston och ja jag gillar det, även om jag som sagt ibland finner det lite segt ^^Skrivet av Cara Riddle: assassin's creed 3, jag köpte det för ett tag sedan och nu har jag testat det men grafiken är as bra Början är alltid seg på de spelen, när man väl kommer igång är det så bra! Älskar grafiken =D grafiken är as bra ![]()
12 dec, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen